AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Er det noen som har erfaring med det islandske merket Bioeffect? Jeg vurderer å prøve noen produkter, men er i tvil pga. den stive prisen. https://bioeffect.com Anonymkode: 36e07...702
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har erfaring med det islandske merket Bioeffect? Jeg vurderer å prøve noen produkter, men er i tvil pga. den stive prisen. https://bioeffect.com Anonymkode: 36e07...702 Prøvde serumet da det først kom ut. Prøvde meg gjennom 2 flasker, men null effekt 😫 Merket ikke noe som helst. Prøv heller The Ordinary. Billig og superbra! Anonymkode: fd630...21f
Alenvers Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde serumet da det først kom ut. Prøvde meg gjennom 2 flasker, men null effekt 😫 Merket ikke noe som helst. Prøv heller The Ordinary. Billig og superbra! Anonymkode: fd630...21f Tusen takk for svar! Det høres litt for godt ut til å være sant, ja ... Og takk for tips, The Ordinary har jeg ikke testet. Skal sjekke det ut nå 😀 (TS her, ser jeg skrev det første innlegget som anonym) Endret 28. februar 2020 av Alenvers
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde serumet da det først kom ut. Prøvde meg gjennom 2 flasker, men null effekt 😫 Merket ikke noe som helst. Prøv heller The Ordinary. Billig og superbra! Anonymkode: fd630...21f Jeg har motsatt erfaring; har prøvd flere av serumene fra The Ordinary, og synes noen av dem er ok, men heller ikke mer. EGF-serumet ga meg derimot skikkelig wow-følelse ved første påføring. Anonymkode: 3bab9...cee 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har motsatt erfaring; har prøvd flere av serumene fra The Ordinary, og synes noen av dem er ok, men heller ikke mer. EGF-serumet ga meg derimot skikkelig wow-følelse ved første påføring. Anonymkode: 3bab9...cee Jeg er helt uenig 😅 Men man er jo forskjellige 😊 Hvis man ser på EGF-serumet sitt innhold er det ingenting som skriker «wow». Det er det derimot i mange av The Ordinary sine produkter Anonymkode: fd630...21f
Alenvers Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Hehe, da er jeg like langt 😀 Men det er kanskje ikke så rart da, vi har ulike hudtyper og det som fungerer for én, fungerer ikke nødvendigvis for andre. Takk for innspill, jeg får tenke litt på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå