AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Herregud jeg kommer til å dø singel. Og ikke fordi jeg har to barn fra før av, det har åpenbart aldri vært et hinder. Men all selvtilliten min er borte! Før var jeg utadvendt og sprø, nå har jeg blitt dårlig, og tør ikke date, at all. På den ene siden tenker jeg «jaja godt er det. Jeg er i en dårlig periode, og umulig å date uansett». Samtidig må det snu en eller annen gang, og hver gang jeg treffer et mannfolk får jeg helt panikk og dumper han. Orker ikke involvere meg - er redd for å bli avvist, redd for at jeg skal oppføre meg crazy, redd for å få følelser og virkelig ikke klare å håndtere situasjonen. Altså ... jeg aner ikke hva jeg vil med dette engang. Klage kanskje. Anonymkode: 05263...419
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men all selvtilliten min er borte! Hvorfor har du mistet den?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Hei. Det er ikke noe galt med å klage av og til. Jeg anbefaler deg å prøve noe som Tinder eller liknende online dating app. Der velger du hvem du har lyst til å treffe. Tipset er å prøve å velge en enkel mann som du ikke føler som en trussel. Kanskje kan du velge en mann som er lite kjekk?!! Eller en mann men barn slik at du er noe i felles?!! Kos deg på date! Det en anledning hvor du må nyte av å bli behandlet godt. Anonymkode: 06985...8d6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, Dævendøtte skrev: Hvorfor har du mistet den? Jeg vet ikke... tror det er fordi jeg endret meg. Før var jeg spiseforstyrret og lå med menn for bekreftelse 🙄 Så sluttet jeg med dette, «skjerpet» meg og prøvde å endre meg. Bli glad i meg selv. Ble normalvektig, trakk meg litt unna, jobbet med meg selv, ble syk, klarte ikke jobbe. Innlagt. I behandling. Tror jeg føler meg helt mislykket, ga opp det forrige livet mitt, som ikke var bra, og aner ikke hvordan jeg skal være «normal»... 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Det er ikke noe galt med å klage av og til. Jeg anbefaler deg å prøve noe som Tinder eller liknende online dating app. Der velger du hvem du har lyst til å treffe. Tipset er å prøve å velge en enkel mann som du ikke føler som en trussel. Kanskje kan du velge en mann som er lite kjekk?!! Eller en mann men barn slik at du er noe i felles?!! Kos deg på date! Det en anledning hvor du må nyte av å bli behandlet godt. Anonymkode: 06985...8d6 Jeg prøvde en mann som ikke var min stil, eller min smak, det gikk virkelig dårlig 😂 Veldig gode tips! Jeg har avtalt en date eller fem, men når det kommet til stykket avlyser jeg og blir bare superstressa. Jeg tør ikke dra på den daten og innrømme at jeg faktisk _er_ stressa. Anonymkode: 05263...419
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Jeg elsker uttrykket "jeg prøvde en mann" XD. Jeg forstår situasjonen din. Jeg mener ikke å dømme eller å si noe banal men du vet allerede, de mer jo du prøver, det mer blir det enkelt. Jeg lurer bare om det skjer det samme med mennene som er usikre eller uerfarne med kvinner. Disse kan hjelpe deg med å finne igjen selvtilliten din, og samtidig kan de få noen tips av en kvinne (du) om hvordan man må oppføre seg med damer. Håper du fortsetter å treffe snille og høflige menn og ha det gøy. Anonymkode: 06985...8d6
Duftavsommerregn Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men all selvtilliten min er borte! Før var jeg utadvendt og sprø, nå har jeg blitt dårlig, og tør ikke date, at all. På den ene siden tenker jeg «jaja godt er det. Jeg er i en dårlig periode, og umulig å date uansett». Samtidig må det snu en eller annen gang, og hver gang jeg treffer et mannfolk får jeg helt panikk og dumper han. Orker ikke involvere meg - er redd for å bli avvist, redd for at jeg skal oppføre meg crazy, redd for å få følelser og virkelig ikke klare å håndtere situasjonen. Ikke hør på de som sier at du hare skal treffe menn for å ha det gøy. Det vil bare gjøre dette enda verre for deg. Treff seriøse menn som faktisk viser deg interesse langt utover det å ha sex! Når du treffer seriøse menn må du bare jobbe med deg selv og vise interesse tilbake. Du må involvere deg, ellers vil du aldri klare det. Da må du ta den sjansen at du kan bli avvist av og til. Hva så? Det er jo ikke deg det er galt med da uansett. Du må gi et forhold en sjanse! Gi det tid og gå sakte frem, og seriøse menn går det faktisk an å snakke om akkurat dette når dere er blitt godt kjent. Seriøse menn vil da ta det med ro, gi deg litt tid og vente. Det ville i alle fall jeg gjort. Men da er det viktig med kommunikasjon som gjør at de vet om dine "problemer". Ellers vil de bare ta dette som mangel på interesse og gå videre. Det er heller ikke det minste rart, de kan ikke lese dine tanke og følelser. 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Jeg 15 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Ikke hør på de som sier at du hare skal treffe menn for å ha det gøy. Det vil bare gjøre dette enda verre for deg. Treff seriøse menn som faktisk viser deg interesse langt utover det å ha sex! Når du treffer seriøse menn må du bare jobbe med deg selv og vise interesse tilbake. Du må involvere deg, ellers vil du aldri klare det. Da må du ta den sjansen at du kan bli avvist av og til. Hva så? Det er jo ikke deg det er galt med da uansett. Du må gi et forhold en sjanse! Gi det tid og gå sakte frem, og seriøse menn går det faktisk an å snakke om akkurat dette når dere er blitt godt kjent. Seriøse menn vil da ta det med ro, gi deg litt tid og vente. Det ville i alle fall jeg gjort. Men da er det viktig med kommunikasjon som gjør at de vet om dine "problemer". Ellers vil de bare ta dette som mangel på interesse og gå videre. Det er heller ikke det minste rart, de kan ikke lese dine tanke og følelser. Jeg er deltvis enig med deg. En må første løse egne problemer FØR å prøve å finne seriøse menn og bygde et seriøs forhold! Vi kan ikke tenke "ahh når jeg møter den riktige mannen blir jeg en annen/bedte person og alle problemene forsvunner". Jeg tror man må først lære å bli med seg selv og ta vare på selvtilliten. Bare etterpå kan man tenke om seriøse menn og forhold. Selvtilliten og selvbildet kommer absolutt først. Pga dette anbefalte jeg å treffe menn som hun ikke bryr seg om, uten å legge seg med dem! (Håper det var klart fra før ;)) Jeg er enig når du sier at komunikasjon er viktig og at seriøse menn er de som hører på deg og har ekte interesse. Men Først må man overvinne panikken på date og være egentlig på date! Anonymkode: 06985...8d6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå