AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Hei! Jeg er en jente som tidligere har slitt med dødsangst. Det var så ille at det hemmet livet mitt i 2 år, jeg klarte ikke gå ut av huset, hadde stadige panikkanfall hvor det føltes ut som jeg skulle dø og jeg klarte ikke være alene. Jeg mistet mange venner da jeg ikke klarte å fungere eller være med på aktiviteter lengre. På det værste ønsket jeg bare at hjertet skulle stoppe da jeg var ekstremt redd hele tiden og sliten. Var til legevakten ekstremt mange ganger i løpet av ett år pga jeg trodde jeg skulle dø, så et var ganske alvorlig angst. Nå mange år etter har jeg god jobb, bor alene og har klart å komme meg gjennom dette. Men jeg kjenner nå en ekstremt angst for coronavirus. Jeg sliter med å puste, gråter flere ganger om dagen og er livredd igjen. Hva skal jeg gjøre? Er redd jeg skal få angst pånytt og at livet mitt blir totalt ødelagt av det. At jeg ikke skal klare å komme ut av panikkangsten denne gangen. Har lyst å bare sykemelde meg å være inne til det går over men kan jo være flere år. I tillegg er jeg redd for mine foreldre og besteforeldre. Jobber ironisk nok på skole der det garantert blir mye smitte om det blir spredning. Har noen noe råd? Anonymkode: 7e921...d56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå