Mimmii Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Hei! Er det normalt at klikkelyden er veldig høy når man trykker på styreflaten på macbook? Har hatt samme macbook i mange år, men de jeg kjenner som har macbook har en mye ´´softere´´ lyd når de trykker både en og to ganger på den..?
Jaybird Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Klikkelyd? Min touchpad lager overhodet ikke lyd.. Mulig det er forskjell på de, har en macbook air som er noen år gammel.
Mimmii Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2020 33 minutter siden, Jaybird skrev: Klikkelyd? Min touchpad lager overhodet ikke lyd.. Mulig det er forskjell på de, har en macbook air som er noen år gammel. Nei, det er det jeg også mener! Har aldri hørt noen klikkelyder på andre sin macbook, men klikkelyden på min gjør meg gal snart..
Jaybird Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Just now, Mimmii said: Nei, det er det jeg også mener! Har aldri hørt noen klikkelyder på andre sin macbook, men klikkelyden på min gjør meg gal snart.. Hehe, uff, ikke meningen å le, men jeg må si at det høres virkelig ut som det er noe galt med laptopen! Min er bare som en metallplate, uten fleksible deler, og lager overhodet ikke lyd utover at fingeren treffer metallet. Hvor gammel er din? Sjekket nå, og min er så gammel som åtte år, mens jeg har aldri hørt det du beskriver fra noen macbook.
Mimmii Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, Jaybird skrev: Hehe, uff, ikke meningen å le, men jeg må si at det høres virkelig ut som det er noe galt med laptopen! Min er bare som en metallplate, uten fleksible deler, og lager overhodet ikke lyd utover at fingeren treffer metallet. Hvor gammel er din? Sjekket nå, og min er så gammel som åtte år, mens jeg har aldri hørt det du beskriver fra noen macbook. Min macbook air er rundt ett år gammel. Hadde macbook air før dette også, og den lagde ikke lyd. Det verste er jo at det mest sannsynlig ikke er noe å gjøre med det i forhold til innstillinger..
Jaybird Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 (endret) Bare ett år, men da høres det jo ut som noe du burde ta med forhandleren du kjøpte den hos, det er jo en garantisak i så fall. Høres kanskje teit ut, men det kaaan ikke være at du får en lyd ut av høyttalerne når du "klikker" på noe? For hvis det er mekanisk er det jo svært sannsynlig en feil her, og du kan få det reparert! Lykke til 🙂 Endret 27. februar 2020 av Jaybird Stavekløn
tdm900 Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 11 timer siden, Mimmii skrev: Min macbook air er rundt ett år gammel. Hadde macbook air før dette også, og den lagde ikke lyd. Det verste er jo at det mest sannsynlig ikke er noe å gjøre med det i forhold til innstillinger.. Det finner du i innstillingen for paden, om du vil klikke på den eller bare tappe på den. 1
Mimmii Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2020 16 timer siden, tdm900 skrev: Det finner du i innstillingen for paden, om du vil klikke på den eller bare tappe på den. Ja, fant det ut til slutt, men takk! Helt fantastisk å slippe å høre på klikkelyden!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå