AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Jeg har vært borte fra markedet i 4 år nå, og er klar for å begynne og date igjen. Har vært en del ute på byen den siste tiden, men har ikke møtt noen. Nå har jeg lastet ned Tinder i håp om å komme i kontakt med noen som kan være interessante. Har kommet i kontakt med tre stk som virker interessante og som har spurt om snappen min. Når er det innafor å spørre om å møtes? Bør jeg vente til en av de tar initiativ til å spørre? Jeg er også liv redd for at det skal bli kleint på en eventuell date, og jeg er som sagt ute av gamet.. Er mest komfortabel med å ta en date hvor man tar seg noen glass med øl eller vin, da det gjerne hjelper å myke opp situasjonen litt. Jeg blir nesten nervøs av tanken, og jeg har ikke fått meg en date engang.. Anonymkode: e99c6...033
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 I tillegg har jeg ikke noen særlige interesser heller annet enn å være med venner osv.. Mulig jeg ikke har særlig sjanse da.. 🙄 Jeg liker å gå turer osv, men jeg er langt i fra sporty.. Anonymkode: e99c6...033
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg har jeg ikke noen særlige interesser heller annet enn å være med venner osv.. Mulig jeg ikke har særlig sjanse da.. 🙄 Jeg liker å gå turer osv, men jeg er langt i fra sporty.. Anonymkode: e99c6...033 Vær deg sjøl først av alt han må uansett like deg for den du er uansett som du ser deg selv som kjedelig etc. Alle må ikke ha ett super spennende liv 24/7. De fleste jeg har snakket med er på jobb og resten på sofaen ... kanskje trener litt. En blir dårligere på å finne på ting alene enn som ett par vil jeg tro. Da er sofa og tv enkel løsning. Ikke sikkert de er kjedelige personer for d. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Det er bare å kaste seg ut i det. Blir daten klein fordi du oppfører deg rart så ser du på det som sosial trening. Plutselig er du tilbake i form Anonymkode: 92b41...cba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå