Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har hatt den en stund, er den verdt pengene? Kamera, andre funksjoner, batteritid, er dere fornøyde?

Anonymkode: 21862...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har den? :)

Skrevet

Dytter 

Skrevet

Er ikke så forskjellige fra xs. Bare at den er mye dyrere og har 3 kamera. Kamera i seg selv er ikke bedre, men den har 1 til så en funksjon mer på kamera. Er fornøyd med min xs.

Skrevet

Jeg har hatt XS og nå har jeg 11. Jeg syntes ikke de få ekstra tingene i Pro var verdt de ekstra tusenlappene. Med unntak av kanskje hakket bedre kamera og noen andre småting så er 11 iallfall ganske lik XS. 

For å ta 11: Jeg er fornøyd med kamera. Jeg er mer fornøyd med speilrefleksen min, men til dagligdagse bilder fungerer det helt suverent. Batteriet er heller ingenting å utsette på. Jeg bruker telefonen generelt mye både jobb og privat (alt fra kamera, sms/messenger, snakke, musikk, sjekke mail, spille spill 🙈 og enkel dokumentbehandling) og jeg er veldig sjeldent tom for strøm på kvelden. Det har heller aldri vært noe galt med den, den fungerer kort og greit slik den skal. 

Om du syntes de ekstra 1000-lappene er verdt det for å få Pro-modellen må du jo vurderere selv, men om du ikke syntes det så er 11 et godt valg :) Eventuelt XS som jeg også syntes var en veldig god telefon. Grunnen til at denne ble byttet ut var kort og greit at jeg ødela den skikkelig - noe som ikke er mobilen sin feil :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...