Gå til innhold

utdrikningslag, ingen venner


Msjohansen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal gifte meg om ett år, noe jeg ser veldig fram til og gleder meg utrolig mye! Men jeg har en ting som bekymrer meg. Utdrikningslag. Hvordan i alle dager kan man ha ett utdrikningslag når man stort sett ikke har venner? Jeg har 2 bestevenninner som skal være mine forlovere, ellers har jeg ingen. Har så klart bekjente, men ikke venner som jeg henger med liksom.. Skal jeg si at jeg ikke vil ha utdrikningslag? Kan man isåfall ha familie med på utdrikningslag, tenker da på tanter, mamma osv..? Mine prioriteringer ligger i all hovedsak på familie, så er nok derfor jeg har lite venner.. Noen tanker? Er det noen andre som har hatt utdrikningslag med lite folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo to bestevenninner. Da er du jo venner og du kan kose deg med dem. 

Anonymkode: ca595...9d0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tre venninner dro til København en helg. Kjempekoselig! 

Anonymkode: c9744...c49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meadow skrev:

Hva med om dere tre drar på en liten weekendtur eller noe annet hyggelig?

Ja! Det blir uansett mye hyggeligere enn ti ekstra personer på en eller annen fest.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten jeg hadde blitt litt snurt om jeg var ei av de veninnene dine, og så denne overskriften her. Snakker du med de om det så kan dere nok finne på noe både morsomt og koselig å gjøre, og har de ei veninne eller to kan det fort bli en liten fest ut av det og, om det er det du ønsker. 

Anonymkode: d711d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ja! Det blir uansett mye hyggeligere enn ti ekstra personer på en eller annen fest.

Enig!

Anonymkode: ca595...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to flere enn meg. Kos deg med utdrikningslaget ditt.

Anonymkode: bac59...1c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo venner, så jeg synes overskriften din er litt misvisende. Så for meg en tråd ala en som var her tidligere som faktisk ikke hadde verken venner eller bekjente engang. Hva er de to bestevenninnene dine da? Hakket lever?

Uansett, man må ikke ha utdrikningslag, og om man ønsker å ha det så kan man jo fint ha med seg noe familie som står en nær  i tillegg til de to bestevennene dine. Eventuelt en liten weekendtur med dere 3 som nevnt før her oppe :) 

Anonymkode: 48486...2ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg i juli og har INGEN nære venner... Ikke en eneste en jeg kan invitere. Men det har heller ikke forloveden min :P Søsteren min er min forlover og broren til mannen er hans forlover. Vi har egentlig bestemt at vi tar en dag før bryllupet der vi gjør noe morsomt sammen med søsken og forlovere hver for oss og så møtes vi alle sammen til noe hyggelig på kvelden. Et utdrikningslag kan være så mangt.

Anonymkode: 13997...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei venninne, bare 1 stk

min kone har bare 1 stk venninne også

 

forever – Kopi.jpg

Anonymkode: 0990c...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempe heldig som har to bestevenninner! Og det fine med å ha lite utdrikningslag er jo at det er lettere å få til noe bra man er enige om - dess flere kokker dess mere søl 🥳

 

Om du har lyst til å ha et større utdrikningslag og bli bedre kjent med damer i familien er det jo bare å be venninnene invitere de også, det er lov! :) Sikkert kjempegøy å ha med kule tanter og bestemødre på utdrikningslag også faktisk! 🤹

Anonymkode: 015d7...f1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det ganske vanlig å inkludere mødre, tanter og kusiner i utdrikningslag, så hvorfor ikke invitere disse? Helt OK, sikkert gøy for mødrene og tantene også :) 

Med de to andre venninnene så hadde jeg tatt en spahelg eller noe, høres helt deilig ut å reise bort med de to som betyr mest for deg. 

Anonymkode: 28fc7...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i et utdrikningslag der det var brud, to søstre, en kusine og meg. Det var utrolig koselig! Vi hadde hjemmespa, var på Escape room og så møtte vi opp brudgommen med følge for laserdome og til slutt middag. Synes også idéen om å reise bort var god, mye dere kan oppleve sammen! 😊

Anonymkode: 12a57...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...