Gå til innhold

Enda en fryktelig nyhet herfra.


Gjest SumoBryter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Forferdelig tragisk!

Synd at denne kvinnen ikke hadde et nettverk rundt seg som kunne fatte at noe var galt og tre inn i tide...

Stakkars babyen. Og stakkars kvinnen også, hvis hun noen gang blir frisk og "seg selv" igjen og forstår hva hun har gjort.. Fryktelig trist historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest.
Forferdelig tragisk!

Synd at denne kvinnen ikke hadde et nettverk rundt seg som kunne fatte at noe var galt og tre inn i tide...

Stakkars babyen. Og stakkars kvinnen også, hvis hun noen gang blir frisk og "seg selv" igjen og forstår hva hun har gjort.. Fryktelig trist historie.

Hadde du sagt stakkars hvis det var en mann som gjorde det Mysan?

Bare et spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig :-(

Gjest: Hva har dette med mann/kvinne-problematikk å gjøre? Det hadde da vært like tragisk om det hadde vært en mentalt ustabil mann som hadde drept sønnen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Dette er et av tilfellene hvor det burde stått en liten advarsel.Overskriften var MER enn nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, Sumobryter, hva du kan tillate deg å skrive! "Nå var visstdenne moren sinnsyk..." ???

Hadde du lest innlegget ville du sett at denne moren var psykisk og syk og hadde tryglet om hjelp, men hjelpeapparatet mente hun overdrev for å få oppmerksomhet!

Ja, enda en fryktlig nyhet om sviktende tilbud innen psykiatrien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SumoBryter

Ja, er ikke jeg fryktelig... nesten som jeg skulle gjort det selv, eller hva.

Bare plukker opp nyheter jeg reagerer på...

Brunhilde... kan du ikke bare la meg være i fred please...jeg lar jo deg være i fred? :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde... kan du ikke bare la meg være i fred please...jeg lar jo deg være i fred? :roll:  :roll:  :roll:

Dette har jeg kommentert i Personlige Meldinger, syns ikke det hadde noe i denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en sjokkert gjest

Brunhilde... kan du ikke bare la meg være i fred please...jeg lar jo deg være i fred? :roll::roll::roll:

Guri, for en reaksjon...!?? Skal hun la deg være i fred dersom hun er uenig i noe?? Jøss :roll: Har du hatt mye sosial omgang gjennom oppveksten?? Dine sosiale antenner kan ikke være riktig utviklet.... Snakk om å vri på ting og nesten VILLE ta seg nær av det.. Går ikke an å snu ryggen til å furte på denne måten fordi man sier deg i mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kallen

Guri, for en reaksjon...!?? Skal hun la deg være i fred dersom hun er uenig i noe?? Jøss :roll: Har du hatt mye sosial omgang gjennom oppveksten?? Dine sosiale antenner kan ikke være riktig utviklet.... Snakk om å vri på ting og nesten VILLE ta seg nær av det.. Går ikke an å snu ryggen til å furte på denne måten fordi man sier deg i mot...

Det er vel noe her som bare de to involverte i denne saken vet om, jfr kontakten på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe her som bare de to involverte i denne saken vet om, jfr kontakten på pm.

Bli voksen! Problemet er at jeg var uenig, enkelt og greit. Forslår at diskusjonen om akkurat det slutter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puss Pussefille

Nå står det ikke noe her om moren gikk på nervetabletter. Går du på slike tabletter, eller kjenner noem som gjør det. TA EN AVVENNINGSKUR!!

Disse tablettene har vist seg å være ekstremt farlige, og står faktisk bak mesteparten av slike grusomme gjerninger. Faktisk her i Norge også, med mange episoder der heimeværnssoldater har forskanset seg! Ikke våpnene i seg selv som har skylden, men tablettene til "storebror" i legemiddelindustrien. En mulig konspirasjon for å avvæpne folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det ikke noe her om moren gikk på nervetabletter. Går du på slike tabletter, eller kjenner noem som gjør det. TA EN AVVENNINGSKUR!!

Disse tablettene har vist seg å være ekstremt farlige, og står faktisk bak mesteparten av slike grusomme gjerninger. Faktisk her i Norge også, med mange episoder der heimeværnssoldater har forskanset seg! Ikke våpnene i seg selv som har skylden, men tablettene til "storebror" i legemiddelindustrien. En mulig konspirasjon for å avvæpne folket.

Ok, og jeg regner med at du har en link der du kan vise til saklig informasjon om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...