AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Den syke kom fra et utsatt område i Kina!!! Hva faen?!?! Skulle ikke de bli satt i karantene? Jeg er ikke så bekymret selv, men blir forbanna over at myndighetene ikke kan ta det på alvor. Anonymkode: bfc16...13d 32
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Hvis du leser om det, så ER personen i karantene. Rolig, rolig! Anonymkode: cf759...f26 20
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Tror ikke man skal være bekymret for henne. Verre med disse 5 i Elverum, håper ikke de har smitten. Anonymkode: f3235...f49 4
Nomaden Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser om det, så ER personen i karantene. Rolig, rolig! Anonymkode: cf759...f26 I hjemmekarantene ja. Hvordan kan de kontrollere at hen forblir hjemme? For alt vi vet så vil det klikke for vedkommende å bare være hjemme i x antall tid. 12
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Nå er det påvist, og det er rett og slett veldig greit. Da slipper vi å lure på når der kommer- det har kommet også jobber vel myndigheter og helsevesenet ut i fra at smitten er her NÅ! Dette ordner seg Anonymkode: 06218...9a1 25
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 Håper dere alle er flinke med håndvask, jeg orker ikke bli dobbeltsjuk. Anonymkode: 2c4b2...009 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 26. februar 2020 Jeg håper disse forbanna Kineserne har lært, og slutter å spise bikkjer, flaggermus og all verdens ulumskheter! Det er ALLTID i Asia denne møkka starter, kan de ikke bare spise normal mat?!?! Anonymkode: bfc16...13d 67
Nomaden Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper disse forbanna Kineserne har lært, og slutter å spise bikkjer, flaggermus og all verdens ulumskheter! Det er ALLTID i Asia denne møkka starter, kan de ikke bare spise normal mat?!?! Anonymkode: bfc16...13d Det er merkelig nok alltid i Kina det starter ja. Ihvertfall Sars og dette her.. 13
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 Men hvorfor stresse over det? Du må enten være veldig syk fra før, eldre eller begge deler for å i hele tatt kunne dø av det? Hvor mange dør av vanlig influensa i Norge hvert år? 900 personer? Hører ingen ramaskrik over det. Var en ungdom som døde av VANLIG influensa forrige uke så ja det skjer faktisk. Har familie som jobber på sykehus og ingen der er bekymret. De forholder seg alle helt normalt til viruset og om de får pasienter er det som et vanlig smittetilfelle og man blir satt i karantene (smitterom) og sykepleiere og leger er utdannet og har erfaring med smitte, så ro helt ned for ingen som faktisk jobber innen helse er særlig bekymret. Anonymkode: ec673...739 15
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #11 Skrevet 26. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper disse forbanna Kineserne har lært, og slutter å spise bikkjer, flaggermus og all verdens ulumskheter! Det er ALLTID i Asia denne møkka starter, kan de ikke bare spise normal mat?!?! Anonymkode: bfc16...13d Tja, var det ikke i Mexico det startet ved forrige hysteri-opplegg? Anonymkode: cf759...f26 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du leser om det, så ER personen i karantene. Rolig, rolig! Anonymkode: cf759...f26 Timevis på fly og flyplass er ikke akkurat hjemmekarantene. Men pytt sann...... Anonymkode: 81b12...a92 29
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #13 Skrevet 26. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor stresse over det? Du må enten være veldig syk fra før, eldre eller begge deler for å i hele tatt kunne dø av det? Hvor mange dør av vanlig influensa i Norge hvert år? 900 personer? Hører ingen ramaskrik over det. Var en ungdom som døde av VANLIG influensa forrige uke så ja det skjer faktisk. Har familie som jobber på sykehus og ingen der er bekymret. De forholder seg alle helt normalt til viruset og om de får pasienter er det som et vanlig smittetilfelle og man blir satt i karantene (smitterom) og sykepleiere og leger er utdannet og har erfaring med smitte, så ro helt ned for ingen som faktisk jobber innen helse er særlig bekymret. Anonymkode: ec673...739 Dette. Take a chill pill Anonymkode: 6759a...f95 6
Silva Pluvialis Skrevet 26. februar 2020 #14 Skrevet 26. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper disse forbanna Kineserne har lært, og slutter å spise bikkjer, flaggermus og all verdens ulumskheter! Det er ALLTID i Asia denne møkka starter, kan de ikke bare spise normal mat?!?! Anonymkode: bfc16...13d Spiser de flaggermus der? Æsj.. 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #15 Skrevet 26. februar 2020 Gidder ikke stresse enda. Jeg er såpass heldig at jeg er student, så hvis noe sånt bryter ut her kan jeg droppe en haug med forelesninger evt. Men det hjelper ikke å hverken få panikk eller bli forbanna, selv om jeg skjønner at følelser kan ta overhånd. Anonymkode: 754a3...84f 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #16 Skrevet 26. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper disse forbanna Kineserne har lært, og slutter å spise bikkjer, flaggermus og all verdens ulumskheter! Det er ALLTID i Asia denne møkka starter, kan de ikke bare spise normal mat?!?! Anonymkode: bfc16...13d På tide at vi får stoppet Kinas handel og behandling av eksotiske dyrearter .Nok er nok ! De er skyld i så mange dødelige virus som har spredd seg jorden rundt og setter utrolig mange liv i fare pga sitt ekstreme dyre-industri https://www.onegreenplanet.org/natural-health/coronavirus-update-death-toll-and-infected-areas-around-the-world/?fbclid=IwAR3bSoxF4BOG_h8bNYo7sal_EG7kGVIFlNZWJH_U7ZrWux1dp2xtDGMdo5o Anonymkode: 290a8...fa8 17
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #17 Skrevet 26. februar 2020 21 minutter siden, Nomaden skrev: I hjemmekarantene ja. Hvordan kan de kontrollere at hen forblir hjemme? For alt vi vet så vil det klikke for vedkommende å bare være hjemme i x antall tid. Og mamma, søsken og venninner tar sjansen på et lite besøk eller stikker innom med litt mat og nødvendigheter, for det går jo sikkert fint Anonymkode: f2ca1...708 18
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #18 Skrevet 26. februar 2020 23 minutter siden, Nomaden skrev: I hjemmekarantene ja. Hvordan kan de kontrollere at hen forblir hjemme? For alt vi vet så vil det klikke for vedkommende å bare være hjemme i x antall tid. Nå er det ikke tuberkulose det er snakk om her, men coronavirus. Man kan ikke drive å tvangsisolere alle som er smittsomme med noe, og coronavirus er i grunn ikke vist seg å være så veldig dødelig eller smittsomt. Anonymkode: cc6cc...8a5 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #19 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og mamma, søsken og venninner tar sjansen på et lite besøk eller stikker innom med litt mat og nødvendigheter, for det går jo sikkert fint Anonymkode: f2ca1...708 Tror du alle er dumme eller? Anonymkode: 754a3...84f 1
Nomaden Skrevet 26. februar 2020 #20 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og mamma, søsken og venninner tar sjansen på et lite besøk eller stikker innom med litt mat og nødvendigheter, for det går jo sikkert fint Anonymkode: f2ca1...708 Nettopp!!🙄 3
Anbefalte innlegg