Gå til innhold

Billig tur til Tunisia med Medholidays!

Fremhevede innlegg

Gjest Tunisia
Skrevet

Har nettopp booket tur for meg og kjæresten til Tunisia, to uker i slutten av juli. 4-stjerners hotell med halvpensjon fra Oslo, 4600 per pers. Det synes jeg er en ganske ålreit pris på den tiden av året.

Er det noen som har hørt om Medholidays? Har aldri hørt om dem før jeg begynte å søke litt på nettet.... men de virket ok og er medlem av Reisegarantifondet så det er da seriøst nok skulle man tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ett fett hvilket reiseselskap du har til Tunisia. Ville vært mer bekymret over selve reisemålet. Ta en søk her inne, så finner du det ut.

Gjest Tunisia
Skrevet
Tror det er ett fett hvilket reiseselskap du har til Tunisia. Ville vært mer bekymret over selve reisemålet. Ta en søk her inne' date=' så finner du det ut.[/quote']

Mnja... men nå var det ikke reisemålet som bekymret meg da... så hvis det er greit for deg vil jeg heller ha svar på om noen vet noe om selskapet.... ;-)

Skrevet
Tror det er ett fett hvilket reiseselskap du har til Tunisia. Ville vært mer bekymret over selve reisemålet. Ta en søk her inne' date=' så finner du det ut.[/quote'] :roll:
Skrevet

det lurer jeg også på.. er vel ikke nødvendig å himle med øynene til hverandre for ingenting?!?

Skrevet

Hei. var på ferie i Sousse for tre år siden. Vi hadde det helt TOPP!! Nydelige strender,fine hoteller, kjempegod mat, gøy å gå på marked og prute, ok steder å gå ut om kvelden, både små barer og store nattklubber. Vil gjerne reise til Tunisia igjen, men da blir det med to små barn...(eldste er :) made in Tunisa)

Skrevet

Dette høres mer ut som en reklame enn spm... :roll:

Gjest Tunisia
Skrevet
Dette høres mer ut som en reklame enn spm... :roll:

:hoho:

Kanskje jeg burde bli reklametekstforfatter jeg da?

Gjest Tunisia
Skrevet
Hei. var på ferie i Sousse for tre år siden. Vi hadde det helt TOPP!! Nydelige strender' date='fine hoteller, kjempegod mat, gøy å gå på marked og prute, ok steder å gå ut om kvelden, både små barer og store nattklubber. Vil gjerne reise til Tunisia igjen, men da blir det med to små barn...(eldste er :) made in Tunisa)[/quote']

Reiste du med Medholidays da?

• 2 uker senere...
Skrevet

....og det betyr......?

:ler: argumentasjonene er sterke.

• 1 måned senere...
Skrevet
Er det noen som har hørt om Medholidays? Har aldri hørt om dem før jeg begynte å søke litt på nettet.... men de virket ok og er medlem av Reisegarantifondet så det er da seriøst nok skulle man tro...

Konkurs nært forestående.

Kilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...