Gjest Tunisia Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Har nettopp booket tur for meg og kjæresten til Tunisia, to uker i slutten av juli. 4-stjerners hotell med halvpensjon fra Oslo, 4600 per pers. Det synes jeg er en ganske ålreit pris på den tiden av året. Er det noen som har hørt om Medholidays? Har aldri hørt om dem før jeg begynte å søke litt på nettet.... men de virket ok og er medlem av Reisegarantifondet så det er da seriøst nok skulle man tro...
Cand alt Skrevet 10. juni 2005 #2 Skrevet 10. juni 2005 Tror det er ett fett hvilket reiseselskap du har til Tunisia. Ville vært mer bekymret over selve reisemålet. Ta en søk her inne, så finner du det ut.
Gjest Tunisia Skrevet 10. juni 2005 #3 Skrevet 10. juni 2005 Tror det er ett fett hvilket reiseselskap du har til Tunisia. Ville vært mer bekymret over selve reisemålet. Ta en søk her inne' date=' så finner du det ut.[/quote'] Mnja... men nå var det ikke reisemålet som bekymret meg da... så hvis det er greit for deg vil jeg heller ha svar på om noen vet noe om selskapet.... ;-)
sixx Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Tror det er ett fett hvilket reiseselskap du har til Tunisia. Ville vært mer bekymret over selve reisemålet. Ta en søk her inne' date=' så finner du det ut.[/quote']
Gjest mm!? Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 det lurer jeg også på.. er vel ikke nødvendig å himle med øynene til hverandre for ingenting?!?
gladidag Skrevet 15. juni 2005 #7 Skrevet 15. juni 2005 Hei. var på ferie i Sousse for tre år siden. Vi hadde det helt TOPP!! Nydelige strender,fine hoteller, kjempegod mat, gøy å gå på marked og prute, ok steder å gå ut om kvelden, både små barer og store nattklubber. Vil gjerne reise til Tunisia igjen, men da blir det med to små barn...(eldste er made in Tunisa)
Litt Lost Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Dette høres mer ut som en reklame enn spm...
Gjest Tunisia Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Dette høres mer ut som en reklame enn spm... Kanskje jeg burde bli reklametekstforfatter jeg da?
Gjest Tunisia Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Hei. var på ferie i Sousse for tre år siden. Vi hadde det helt TOPP!! Nydelige strender' date='fine hoteller, kjempegod mat, gøy å gå på marked og prute, ok steder å gå ut om kvelden, både små barer og store nattklubber. Vil gjerne reise til Tunisia igjen, men da blir det med to små barn...(eldste er made in Tunisa)[/quote'] Reiste du med Medholidays da?
Cand alt Skrevet 1. juli 2005 #11 Skrevet 1. juli 2005 ....og det betyr......? argumentasjonene er sterke.
sixx Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 Er det noen som har hørt om Medholidays? Har aldri hørt om dem før jeg begynte å søke litt på nettet.... men de virket ok og er medlem av Reisegarantifondet så det er da seriøst nok skulle man tro... Konkurs nært forestående. Kilde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå