AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Håper så veldig noen datakyndige kan hjelpe meg! Jeg har en bærbar Lenovo-pc, som maser jevnlig om diverse oppdateringer, antivirus og alt mulig. Dagens mas er "Setup - Lenovo BIOS Update Utility Version ASCN40WW - License Agreement". Grunnen til at jeg ikke bare trykker Accept til alt, er at jeg underveis i skumlesinga av teksten ser at "Lenovo will License the software Product to you only if you Accept this agreement. ….." Er dette faktisk en type oppdatering som jeg burde akseptere, eller er det et forsøk på salg av et produkt? Må jeg betale noe? Jeg har en annen Lenovo også, men der popper det sjelden opp beskjeder. På forhånd takk for hjelp 🙂 Anonymkode: d355d...4a5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Det er et program som oppdaterer BIOS versjonen på maskinen din, det er ikke noe farlig. Normalt skal ikke maskinen mase om oppdateringer fra antivirus program så lenge det ikke er en av disse tulleprogrammene som kommer ferdig installert på maskinen fra fabrikken. Det første jeg gjør når jeg eller noen i familien kjøper ny laptop er å formatere maskinen og installere Windows på nytt, da slipper man disse bloatware programmene og kan starte med ren Windows. Anonymkode: c6407...3f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå