AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Ønsker tips til bryllupsreise! Vi ønsker oss den typiske opplevelsen av hvit strand, turkist hav, muligheter for snorkling og en passelig dose luksus. Gjerne et resort av den typen som har bungalower på påler i vannet. Ønsker tips til steder, spesifikke hoteller samt ikke minst reisebyrå. Oppgi gjerne hva dere betalte også. Anonymkode: 3ec38...bd3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Nå har jeg ikke vær på bryllupsreise, men skulle jeg det hadde turen blitt en blanding av safari i Kenya eller Tanzania og strandferie på Zanzibar! Kanskje med en tur opp på Kilimanjaro om dere er interessert i fjelltur og har god tid ❤️ Finnes mange pakkereiser hit. https://www.afrikasafari.no/facts/badeferie-zanzibar.htm Anonymkode: 61e7d...1e6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Jeg setter sammen turene selv. Synes reisebyråene raskt blir uorginale, firkanta, kjedelige og hører nordmenn overalt. Bruk skyscanner for å finne billetter. Og for eksempel booking.com for hotell. Tripadvisor for å bestille privat transport, med mindre hotellene byr på dette. På Maldivene anbefaler jeg virkelig å velge et av husene som står på påler ut i vannet. Du må nok regne med minst 5000 kroner per natt for å virkelig få opplevelsen. Jeg anbefaler å kombinere Maldivene med for eksempel Sri Lanka. Både fordi avslapping og strand blir kjedelig etter noen dager, samt at man også får oppleve noe autentisk, ikke bare Maldivene som er bygd opp rundt turister. Bali har blitt for turistifisert. Jeg hadde i alle fall aldri reist der med pakkereise, for da havner du på de typiske stedene. Bora Bora har jeg ingen erfaring med. Karibien har imidlertid mye bra å by på. Fra rett-ut-på stranda, ulike prisklasser, kombinasjon med opplevelser, med mer. Jeg hadde også sett på Vietnam. Flotte strender, lave priser for luksus, og også mulighet for å variere reisen noe om dere skal være borte i 2-3 uker. Riktignok ikke det azurblå vannet som stedene over kan by på. Anonymkode: c6f3b...7b5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Tusen takk for gode tips! ts Anonymkode: 3ec38...bd3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Reis til Dubai. Da blir alle på kvinneguiden veldig engasjerte Anonymkode: 15c72...b25 1
gard Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Det er noen år siden vi var på Maldivene men det var flott - sjekk bilder i reisebrevet http://gardkarlsen.com/sun_island_maldives.htm . Maldivene er nydelig dersom du bare vil ha sol, strand, snorkling etc - øyene er såpass små at det blir begrenset med andre aktiviteter. Fordelene med å dra til Bali eller andre strand destinasjoner som DaNang, Phu Quoc, Phuket etc er at du også får litt mer mulighet til å utforske kulturen og maten i landet som du besøker. Ja, Bali er litt hektisk forresten men du kan dra til Nusa Lembongan eller Gili øyene så finner du en helt annen stemning enn på selve Bali. Lykke til med planleggingen!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, gard skrev: Det er noen år siden vi var på Maldivene men det var flott - sjekk bilder i reisebrevet http://gardkarlsen.com/sun_island_maldives.htm . Maldivene er nydelig dersom du bare vil ha sol, strand, snorkling etc - øyene er såpass små at det blir begrenset med andre aktiviteter. Fordelene med å dra til Bali eller andre strand destinasjoner som DaNang, Phu Quoc, Phuket etc er at du også får litt mer mulighet til å utforske kulturen og maten i landet som du besøker. Ja, Bali er litt hektisk forresten men du kan dra til Nusa Lembongan eller Gili øyene så finner du en helt annen stemning enn på selve Bali. Lykke til med planleggingen! Tusen takk for svar, setter stor pris på det! ts Anonymkode: 3ec38...bd3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Seychellene er nydelig! Anonymkode: f4bb2...be4
Lady Lovelylocks Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Da jeg var på Maldivene bodde vi ikke på de hyttene som lå ut i havet, men inne på land. Tipper du får en like fin opplevelse der. Og du sparer ganske mye penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå