AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #21 Skrevet 26. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her, jeg har gått glipp av noe der? Anonymkode: 1a024...5b0 Du har overtaket og får maktfølelse når du kan avvise og skuffe andre. Var det ikke det du ville oppnå? Så, gratulerer. Du har oppnådd det du ville, antar du er fornøyd med deg selv og livet ditt. Anonymkode: 63bdb...67a 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #22 Skrevet 26. februar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, søker ikke aktivt på dem, bare de som kommer til meg. Anonymkode: 1a024...5b0 Ok, hørtes bare sånn ut. Men skjønner. Du er ikke den eneste som har det på denne måten ihvertfall, mange kvinner som liker å være single, som ikke stoler på menn osv.. Anonymkode: a7416...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #23 Skrevet 26. februar 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har brent meg en gang, gikk til sengs med en jeg var forelsket i, for så ble dumpet etterpå. Etter det, ble det avvisning på en og hver mannfolk som vil ha det hyggelig med meg. Det er verdt det. Anonymkode: 1a024...5b0 Skjønner deg godt jeg. Jeg elsker følelsen det gir meg av å lyve til kvinner, og gi de forhåpninger om lykke og kjærlighet, bare for å dra vekk teppet fra under beina deres og sende de dypt ned i abyssen. (Kødda bare, jeg har empati, og respekt for andre mennesker.) Anonymkode: e30aa...f70 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #24 Skrevet 26. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har overtaket og får maktfølelse når du kan avvise og skuffe andre. Var det ikke det du ville oppnå? Så, gratulerer. Du har oppnådd det du ville, antar du er fornøyd med deg selv og livet ditt. Anonymkode: 63bdb...67a Ts her, er du tankeleser?👍 Føles som at mangler noe fortsatt. Anonymkode: 1a024...5b0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #25 Skrevet 26. februar 2020 Hver gang man blir singel kan man si at man har en 100% feilrate på forhold. Ingen grunn til å være bitter på det. Anonymkode: 85858...15e 1
Oppgitt78 Skrevet 26. februar 2020 #26 Skrevet 26. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Kødda bare, jeg har empati, og respekt for andre mennesker.) Anonymkode: e30aa...f70 Særlig.. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #27 Skrevet 26. februar 2020 3 minutter siden, Oppgitt78 said: Særlig.. 😂 Hjelpe meg så usaklig Anonymkode: e30aa...f70
tussi680 Skrevet 26. februar 2020 #28 Skrevet 26. februar 2020 De andre mennene du oppsøker har ikke noe med hva førstnevnte gjorde i sin tid vel? Hvorfor skal du ødelegge for de om de er interesserte i deg? Skjønner ikke helt pointet med den. 1
Oppgitt78 Skrevet 26. februar 2020 #29 Skrevet 26. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpe meg så usaklig Anonymkode: e30aa...f70 Ofte, så er det gjerne de som føler at de må understreke/påpeke selv at de har empati/respekt/o.l. som har flest mangler på nettopp disse områdene..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #30 Skrevet 26. februar 2020 Det er sikkert strategisk på flere plan det: du slipper bli såret mer og vil mest sannsynlig høyne din attraksjonsverdi voldsomt fordi du er "hard to get"-badass-kvinne som ikke er interessert, noe som antagelig vil fungere som ren og skjær kjærlighetseleksir på menn. Menn elsker jo kvinner som heller ville spist sand enn å ha sex med dem. Men trøbbel i paradiset er jo at du forblir ensom? Anonymkode: 497cb...dc3 3
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 #31 Skrevet 26. februar 2020 Det er nok en reaksjon som kjennes godt nå. Men det kan fort slå imot deg igjen. Ville heller ha holdt meg for meg stund en selv istedet og funnet på noe annet som gir noe positivt. Skjønner du har det litt kjipt også innerst inne. 2
GrønnNellik68 Skrevet 26. februar 2020 #32 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Det er nok en reaksjon som kjennes godt nå. Men det kan fort slå imot deg igjen. Ville heller ha holdt meg for meg stund en selv istedet og funnet på noe annet som gir noe positivt. Skjønner du har det litt kjipt også innerst inne. Herregud der kom en setning helt feil... kommer grammatikkens voktere her og tar meg snart🥱 1
Bamseklemmer Skrevet 26. februar 2020 #33 Skrevet 26. februar 2020 Hevn gir ingen lykke, hevnen din over for han er at du beviser din lykkelighet med en annen mann...og husk at selv om andre er idioter trenger ikke du være det😉 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #34 Skrevet 26. februar 2020 19 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Hevn gir ingen lykke, hevnen din over for han er at du beviser din lykkelighet med en annen mann...og husk at selv om andre er idioter trenger ikke du være det😉 Godt sagt 👍👍👍Kan ikke bli mer enig om!! Anonymkode: 1a024...5b0 1
Perelandra Skrevet 26. februar 2020 #35 Skrevet 26. februar 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Perelandra, mod.
putaz Skrevet 26. februar 2020 #36 Skrevet 26. februar 2020 (endret) Hvis du har brent deg gang på gang kan kan det være snakk om playere. Og hvis det er playere tror jeg ikke de tar en avvisning så alt for tungt siden disse blir avvist daglig og er vant med det. Men å holde på sånn kan jo sette ut et rykte om deg som gjør at de bra mannfolka ikke vurderer deg. Tror det blir litt tap-tap situasjon... Endret 26. februar 2020 av putaz 1
SunnivaOslo Skrevet 26. februar 2020 #37 Skrevet 26. februar 2020 Definisjonen på patetisk med andre ord. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #38 Skrevet 27. februar 2020 På 26.2.2020 den 7.20, herzeleid skrev: Høres ut som lite sund adferd. Prøv å gå videre, og søk eventuelt hjelp om denne vonde erfaringen hindrer deg i å etablere en hyggelig relasjon til menn. Hvorfor er det lite sunt når det gjør trådstarter godt? Jeg syns også det er gøy å avvise menn. Jeg vet jo at de i utgangspunktet bare vil meg dritt, og det er en utrolig deilig følelse å da komme de i forkjøpet. Men nå går jeg ikke aktivt etter menns oppmerksomhet, mulig trådstarter gjør det. Anonymkode: 200f3...e70 1
herzeleid Skrevet 27. februar 2020 #39 Skrevet 27. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det lite sunt når det gjør trådstarter godt? Jeg syns også det er gøy å avvise menn. Jeg vet jo at de i utgangspunktet bare vil meg dritt, og det er en utrolig deilig følelse å da komme de i forkjøpet. Men nå går jeg ikke aktivt etter menns oppmerksomhet, mulig trådstarter gjør det. Anonymkode: 200f3...e70 Hvorvidt det "gjør henne godt" spørs nok. Når en med bakgrunn i en vond opplevelse ikke klarer å etablere en relasjon med en partner, og tvert imot får en trist form for glede av å påføre andre vondt, tror jeg en er fanget i en ond sirkel og et usunt mønster. En klarer ikke å etablere det en egentlig ønsker og trenger, samtidig som en får glede av å forsøke å påføre andre samme smerte en selv kjenner på. Det høres veldig vondt og lite sunt ut, og jeg håper folk som har det slik får det bedre. Jeg tror nok at de mennene som her avvises antagelig er de som har det minst vondt i denne relasjonen. 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #40 Skrevet 27. februar 2020 En aldri så liten Miss Havisham her? 😄 Anonymkode: d7b14...752 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå