AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Vi har datet noen måneder, og har hatt masse kontakt på snap og messenger, hver dag flere ganger om dagen. Men de siste ukene har det dabbet av fra hans side. Treffes ca 1 gang i uken. Jeg kjenner at det bekymrer meg litt at han sender færre meldinger til meg, men tenker samtidig at det kanskje er en naturlig utvikling. Hvordan er det med dere andre når det gjelder dette? Grunn til bekymring eller helt normalt? Anonymkode: 5e672...360
meeeg9 Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Jeg skrev akkurat samme innlegg idag. Følger! 1
eller Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Ta en prat med ham, det er umulig for andre å vite noe om motivene hans. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Jeg tenker at det er naturlig at det kommer til et punkt hvor det ikke er like intens kommunikasjon. Tenker det burde være på tide med en prat om hva han vil med det å date deg, hva han ser for seg videre osv. Anonymkode: ddcab...262 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå