Gå til innhold

16:8 plutselig sulten en kveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på 16:8 forrige uke. Det ser ut til at pila på vekta begynner å peke nedover. Jeg har ikke vært sulten de andre dagene. Men i dag har jeg skikkelig lyst på kvelds. Mulig det er fordi jeg har lyst å spise på noe? Er det bare å holde ut? 

Anonymkode: fa3f8...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har ligget i kaloriunderskudd en stund, kan det være lurt å spise litt over kaloribehovet en dag, mest for at det skal bli lettere å holde dietten/spisemønsteret gående, men også for å unngå at kroppen senker forbrenningen.

Anonymkode: 00929...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har ligget i kaloriunderskudd en stund, kan det være lurt å spise litt over kaloribehovet en dag, mest for at det skal bli lettere å holde dietten/spisemønsteret gående, men også for å unngå at kroppen senker forbrenningen.

Anonymkode: 00929...61c

Takk for svar. Jeg får spise litt mer i morgen. 

Anonymkode: fa3f8...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva og hvordan man spiser vil man av og til bli sulten. Det å være sulten av og til  er ikke farlig :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Brunhilde said:

Uansett hva og hvordan man spiser vil man av og til bli sulten. Det å være sulten av og til  er ikke farlig :)

 

Og hvis man ikke friker ut, og/eller klarer å være litt til stede i øyeblikket, kan man merke at sult kommer i flere former. Det er forskjell på sulten man føler fordi man er vant til å spise på den tiden, og sulten man føler morgenen etter en tung treningsøkt, for eksempel.

Anonymkode: 00929...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville anbefalt deg å spise lavkarbo, siden fett og proteiner holder deg lengre mett enn karbs, og det da blir lettere å faste i 16 timer.

Anonymkode: fdf67...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/27/2020 at 1:52 PM, AnonymBruker said:

Ville anbefalt deg å spise lavkarbo, siden fett og proteiner holder deg lengre mett enn karbs, og det da blir lettere å faste i 16 timer.

Anonymkode: fdf67...4b7

Det opplever ikke jeg i det hele tatt. Jeg fungerer best på et variert kosthold hvor karbohydratene kommer fra frukt og grønnsaker. Hvis jeg kan spise frukt (2 til dagen ;) ) går jeg og fyser på noe søtt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...