Gå til innhold

Mensen har forandret seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

føler jeg.. Jeg har alltid blødd mye under mensen, bind må skiftes anne hver time de to første dagene. De to første nettene bruker jeg nattbind. De siste 2-3 mnd har mensen forandret seg. Jeg har mensen hver mnd, har også menssmerter, bare at jeg blør mindre. 

Har vært hos lege, hun sier at mensen forandrer seg. Tok blodprøver også, alt var normalt, tok også blodprøve for overgangsalder, alt var normalt.

Har stresset mye siden november og bekymret meg mye, men har det noe å si på blodmengden egentlig?

Anonymkode: 1700c...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen min har også forandret seg.
Har helt fra starten hatt veldig regelmessig mens, samme mens jeg gikk på p-pillen selv om den selvsagt ble mer regulert.
I mange år hadde jeg mensen alt fra 5-7 dager, mye søl ved skifting, men moderate mensensmerter.

Etter at jeg ble konisert i januar i fjor så har mensen andret seg - mindre blødning, har den kun i 3-4 dager, men har fått sterkere menssmerter enn jeg hadde tidligere.
Merker også ting mye mer rundt eggløsning og i uka før mensen kommer.

Anonymkode: 1db44...107

Skrevet

Før blødde jeg 5 dager. 
nå blør jeg 2 og det siste kommer 3-4 dagene. Smertene var sterke fra 24 års alder. Nå er jeg 28 og smertene kan være alt fra veldig vonde til å nesten ikke kjenne det. Har ikke sjekket jos legen. Tenker det er normalt at den forandrer seg

Anonymkode: 5785e...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...