Gå til innhold

ferdig


Arba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker du at denne reisen skal være i tillegg til den vanlig toukers turen i Syden?  Hvis den er i tillegg, så er det jo kjekt å gjøre noe helt annet som f. eks. danskebåten og København.

Hvis det blir sommerens eneste reise så tenker jeg at du er på litt tynn is.  Hvorfor i all verden skal hun heller dra en uke m/frokost til Bulgaria når dere vanligvis drar to uker til Syden med all inclusive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo til fordel for henne ettersom at reisen da blir gratis. Dessuten kjekkere med restaurantbesøk enn kjedelig buffe daglig i all inclusive-pakken.

Men ja, kanskje vi bare bør bestille to ukers og så kan jeg planlegge noe annet i tillegg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at hun vil ha hele reisen i boks i gave? 😅 jeg vet i hvert fall for min egen del at planlegging, sparing og booking av tur er en veldig viktig del av den helhetlige reiseopplevelsen. Har følt meg litt snytt for det når jeg har fått reise i gave🙄 (men så kan man liksom ikke si noe på det heller uten å være en utakknemlig drittunge???) 

Personlig ville jeg gått for København, tho. Kjempespennende by med mye å by (høh) på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult med kjøben. Ikke bry der om peder oxe, gå på den tvers over. Mye billigere og bedre. 

Anonymkode: d4686...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 14.25, Arba skrev:

Vi er et ungt kjærestepar.

Jeg planlegger å kjøpe en reise til oss i sommer. 

Tilleggsinformasjon: tradisjonelt sett pleier vi alltid å reise to uker til syden i sommer, med all inclusive.

Valget jeg står mellom er ...

1) Kjøpe 1 uke (uten all inclusive, men med frokostbuffe) til oss i Albena, Bulgaria.

eller ...

2) Kjøpe fire dager på hotell i Danmark, med fornøyelsespark, danskebåten som transportmiddel.

 

Hva tenker dere?

Ville blitt glad for Bulgaria 😊 Virker mer romantisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Barcelona. Mye fint å se, kjempefin strand i byen, og god mat!

Anonymkode: bbb08...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...