Gå til innhold

Hvordan lagrer dere gamle babyklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo ❤️ 

Hva gjør dere med klær som er for små, og man ikke har all verden av lagringsplass? Jeg har kjørt Marie kondo på alt, men likevel blir det jo trangt da.. Og grunnen til at jeg sparer på det, er fordi at vi har lyst på et barn til, men vet ikke om det skjer.. 😭 Også håper jeg at søstera mi får barn etterhvert så vi kan gi bort litt.. 

Men i mellomtiden hvordan lagrer dere ting dere egentlig ikke har plass til? Eller om det er vits.. 

Anonymkode: 51613...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagret altfor mye mellom nr 1 og nr 2. De nye barna får også klær og da har de rett og slett mer enn de trenger. Så prøv å bare ta vare på det du synes er ekstra fint, og som du kanskje tenker at barnet selv vil ha en gang dersom ingen andre får bruk for det før. Eks: ting folk i familien har strikket, ekstra fine plagg, etc.

Jeg lagrer ting i gjennomsiktig kasser som er merket med hvilken størrelse klærne er i. 

Anonymkode: e1b35...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lagret altfor mye mellom nr 1 og nr 2. De nye barna får også klær og da har de rett og slett mer enn de trenger. Så prøv å bare ta vare på det du synes er ekstra fint, og som du kanskje tenker at barnet selv vil ha en gang dersom ingen andre får bruk for det før. Eks: ting folk i familien har strikket, ekstra fine plagg, etc.

Jeg lagrer ting i gjennomsiktig kasser som er merket med hvilken størrelse klærne er i. 

Anonymkode: e1b35...c2d

Vi har gitt bort kjempemye, men det er fortsatt masse igjen. Mange vanlige klær som jeg synes er kjempesøte.. :) høres ut som en god ide det med plastkasser 😍

Anonymkode: 51613...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker gjennomsiktige plastkasser og støvsuger vakuuumposer. 

Anonymkode: 10a8b...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...