AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hei, etter ca 9 mnd med pstav tok jeg den ENDELIG ut ! Kort sagt, det var et helvete på jord. Fikk alle tenkelige bivirkninger som vektøkning, fett hår, uren hud, lite(ingen) sexlyst og var som en sur megge 24/7. Men det jeg vil spørre dere om er at jeg har slitt med som nevnt en enormt dårlig hud, fått utrolig mye vonde, store og betente kviser ikke bare i ansiktet, men også på bryst og SPESIELT rygg/skulder parti. Skikkelig akne tendenser, og jeg så dum som jeg er klarer jo ikke å slutte å pille på dette, så får jo sår av dette. Skal sies at jeg aldri hadde kviser på disse områdene før pstaven kom inn i bildet, men nå er den fjernet og jeg er tilbake på de samme ppillene som jeg har gått på i 7 år ( og som jeg vet fungerer ). Har dere noen erfaring om hvor lang tid det vil ta før huden blir normal igjen? For jeg har forsatt å få en del kviser i ettertid men forstår jo at en slik endring ikke skjer over natten. Så ville bare høre deres erfaring, da dette er noe som plager meg 😫 Anonymkode: c7cef...bef
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Kutt ut egg og melk. Anonymkode: 402da...85e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå