Gå til innhold

Gått ned 15, 25 igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag bikket ned 15 kilo vektnedgang 😊 Stolt, men samtidig så føles de resterende 25 som såppas mye.. Noen som vil dele erfaringer og tips? 

Anonymkode: 4462e...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ned 10 på et år først, så holdt jeg vekta et halvt år, og så gikk jeg ned 25kg på fire måneder. Da gikk jeg veldig inn for det da. 

Anonymkode: 1cadd...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 kilo igjen til du er halvveis ferdig. Når du er over 20 kg, er det bare halvparten igjen! Det må du da glede deg over! Du har liksom gått over det verste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært! Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

Hva med å dele de resterende kiloene opp i små delmål? F.eks fem kilo ned før 1.mai. Det ville iallefall jeg følt var mer overkommelig.

Ønsker deg masse lykke til fremover 💪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mindre delmål 🙂 Ikke tenk 25 kg igjen, tenk heller 5 kg igjen til du har gått ned 20 kg. Husk å kjøpe noen nye klær i mindre størrelse. Det hjelper. 

 

Anonymkode: 42fed...f08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mindre delmål 🙂 Ikke tenk 25 kg igjen, tenk heller 5 kg igjen til du har gått ned 20 kg. Husk å kjøpe noen nye klær i mindre størrelse. Det hjelper. 

 

Anonymkode: 42fed...f08

Signerer dette, det var et skikkelig rush å få på gamle klær og bukser jeg har bestilt på nett og som ikke har passet 😍

 

Og husk hvor mye 15 kilo er. 15 pakker sukker. Det er myyye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke ser det selv at jeg har gått ned 15 kilo. Og føler ikke klærne er noe løsere.. 😔

Anonymkode: 4462e...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg ikke ser det selv at jeg har gått ned 15 kilo. Og føler ikke klærne er noe løsere.. 😔

Det tar en stund før kroppen strammer seg inn. Litt fortere hvis du trener i tillegg :) 

Anonymkode: 340f1...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...