AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Fysioterapeuten mener jeg har betennelse i en slimpose i skulderen. Etter timer over litt tid hos han, blir jeg ikke bedre. Derfor han tenker det kan være betennelse.. Er dette noe jeg trenger hastetime for, eller kan det vente til legen har vanlig time ledig? Plages med smerter i varierende grad pga dette i skulder og nedover armen, bruker smertestillende hver gang på jobb for å fungere.. Anonymkode: 39fe9...936
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Ring legekontoret og spør. Det har sikkert litt å si hva du jobber med, så fortell det. Du skal jo fungere i hverdagen og på jobb. Anonymkode: 1f66b...d3c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Jobber i dagligvare, så bør jo kunne fungere godt. Kjipt og måtte bruke smertestillende hele jobbtiden for å komme gjennom. Kanskje ikke det beste og belaste mye, usikker på det faktisk. Prøvde å ringe legen, men kom ikke gjennom. Lurer på om de har noe feil på linja eller no, var ikke summetone engang.. Anonymkode: 39fe9...936
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber i dagligvare, så bør jo kunne fungere godt. Kjipt og måtte bruke smertestillende hele jobbtiden for å komme gjennom. Kanskje ikke det beste og belaste mye, usikker på det faktisk. Prøvde å ringe legen, men kom ikke gjennom. Lurer på om de har noe feil på linja eller no, var ikke summetone engang.. Anonymkode: 39fe9...936 Da må du bare prøve å ringe til du kommer igjennom. Kan man bestille time der elektronisk? Hvis det så kan du gjøre det og forklare om situasjonen din ang mulig betennelse og jobb. Anonymkode: 1f66b...d3c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 Hvor mange timer over hvor mye tid? Behandlingen for det du skisserer er jo stort sett bare fysioterapi. Anonymkode: d837c...081
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 Kom gjennom til slutt.. Ble ikke mye klokere egentlig. Legen jeg kom til kom frem til at det virket å være betennelse, men ville høre med en annen lege også pga lite styrke i armen og at de enkle undersøkelsene var veldig vonde for meg(ble mer smertestillende da jeg kom i bilen igjen). Andre legen mente jeg ikke hadde brukt armen noe(har brukt armen så mye jeg har klart, både hjemme og på jobb), og derfor hadde musklene blitt svakere. Måtte bare begynne å trene det opp. Hun var også mer brutal(i mangel på bedre ord), så etter hun hadde undersøkt satt jeg igjen i tårer. Og beskjed om å bruke Ibux hvis det hjalp. Så, ny runde hos fysioterapeut for å se om noe blir bedre.. Har gått 1-2 ganger i uka siden først i november. Anonymkode: 39fe9...936
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå