Gå til innhold

Jahn Teigen er død


Gjest Sprettballen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ventet, han har vært alvorlig syk LENGE. Men trist okke som. 

Hvil i fred til ett unikt musikalsk talent med en interessant karrière som har vært med å forme Norsk musikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist pga en 70 åring skal i teorien ha ti gode år igjen. Jan var en fin fyr og en fantastisk musiker. Jeg har medfølelse med Sara og resten av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å lese at han var død. Slitt med sykdom lenge, men allikevel. Begynte å gråte her jeg satt på jobb...  Kjenner mange som kjente han og føler med dem og familien i dag.  En av våre aller største musikere og låtskrivere.

Hvil i fred ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist! Jeg har jo fått med meg at han har vært mye syk, men jeg håpet og trodde at han skulle få leve i mange år til. Han var et stort musikalsk talent og en stor humorist. Jeg kommer til å savne både mannen og sprellene hans, men han etterlater seg en skattekiste full av låter som kommer til å leve videre og sikkert glede nye generasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hva han faktisk døde av? Jeg har jo sett at han har vært krokete av leddgikt (?) de siste årene, og ryggen var helt bøyd, men man dør vel ikke av leddgikt? 

Han må ha hatt andre sykdommer vel? Bare synes det var trist og leit, og altfor tidlig å dø som 70-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Er det noen som vet hva han faktisk døde av? Jeg har jo sett at han har vært krokete av leddgikt (?) de siste årene, og ryggen var helt bøyd, men man dør vel ikke av leddgikt? 

Han må ha hatt andre sykdommer vel? Bare synes det var trist og leit, og altfor tidlig å dø som 70-åring.

Slike kroniske betennelser fører ofte til skade på hjertet, og det siste kan være dødelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Gjennom 30? år var han en av Norges mest kjente artister.
Null poeng i Melodi Grand Prix flere ganger.
Prima Vera-tiden med bannlyste sanger.
Den mannen har satt sine spor.

Får håpe han hadde en lykkelig tid mot slutten.

".....så lykkli' i Sverigeeeeee"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Slike kroniske betennelser fører ofte til skade på hjertet, og det siste kan være dødelig. 

Det har du rett i. Googlet det litt nå, og det kom frem at andre organer kan rammes av betennelsene i kroppen ved leddgikt og at hjertet kan skades.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et dødsbudskap hvor jeg stopper forvirret opp og tenker at dette kan da ikke stemme?!? Det blir helt feil.
Han har alltid vært musikalsk positivt med meg. Hans kropp er død, men han forsvinner aldri.                                                              
                                                 Jahn Teigen... :dagens-rose:  :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er trist å høre. Likte særlig "utkledd som meg selv" albumet fra 2003. Noe av det bedre fra han i nyere tid ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...