Gå til innhold

Avkledd med Jenny Skavlan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette var bra, håper hun lager flere programmer :jepp:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ang bolero, jeg har aldri eid en før i fjor. Er frysen av meg og har alltid kjøpt langermet kjoler. Utvalget der er ikke så stort, så ble glad i fjor da tanken på bolero kom, for nå har jeg kunnet kjøpe kortermet kjoler, og bruker bare bolero utenpå! Det er jo det de er til!

Føler Jenny Skavland ødelegger bolero for meg nå, at det blir sett på som noe rart nå.... :(

Anonymkode: 8e847...205

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 25.2.2020 den 1.11, AnonymBruker skrev:

Så episode 2 i dag. Syntes det var litt flaut å se på. Bolera kan jo umulig bli polulært igjen, eller tar jeg feil? Det er jo ikke så enkelt å gjøre et plagg populært igjen? 

Anonymkode: 5bef3...0f3

Missa du helt poenget til Jenny? Det hadde ingenting med å gjøre bolero populært, det var for å illustrere hvor mye makt sosiale medier har på oss forbrukere. 

Anonymkode: f0343...af2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ang bolero, jeg har aldri eid en før i fjor. Er frysen av meg og har alltid kjøpt langermet kjoler. Utvalget der er ikke så stort, så ble glad i fjor da tanken på bolero kom, for nå har jeg kunnet kjøpe kortermet kjoler, og bruker bare bolero utenpå! Det er jo det de er til!

Føler Jenny Skavland ødelegger bolero for meg nå, at det blir sett på som noe rart nå.... :(

Det siste du skriver viser bare hvor mye påvirkning andre har på hvordan man kler seg. Kle deg i bolero- mote kommer og går! hvem bryr seg??

Anonymkode: f0343...af2

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere boleroer (bruker mest de i strikket stoff) helt uavhengig av mote og bruker de mye til kjoler og skjørt med høyt liv. Så lenge jeg liker kjoler og sånne skjørt vil jeg fortsette å bruke de, det er jo både pent og varmt  😊

• Liker 5
Skrevet

Må bare......
SKAVLAN, Jenny Skavlan, Fredrik Skavlan, Jørgen Skavlan, Guri Skavlan.
Det er ingen av dem som heter SkavlanD!

Phu....det var godt å få det ut.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Angelheart2 skrev:

Må bare......
SKAVLAN, Jenny Skavlan, Fredrik Skavlan, Jørgen Skavlan, Guri Skavlan.
Det er ingen av dem som heter SkavlanD!

Phu....det var godt å få det ut.

Takk🥰

Anonymkode: 5dfd6...362

AnonymBruker
Skrevet

Håper hun lager flere dokumentarer🤩🤩

Anonymkode: 6edfe...651

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var så morsomt når hun snakket med elever på skolene og de to damene på gaten om de ble påvirket av andre stilmessig, og alle bare nei vi kjører egen stil. Så stod de der på rekke og rad og så prikk like ut😂

Anonymkode: e788b...764

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser første episode nå og kjenner på flauheten hennes gjennom TV-skjermen da hun var i København🙈 Herlig program!

Morsom den engelsken hennes😂

Anonymkode: 5dfd6...362

• Liker 3
Skrevet

Så gøy! Innmari artig å se den respekten hun viser for alle mennesker! Og så kunnskapsrik og byr på seg selv, så klein 😅

Veldig bra 😝

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...