Gå til innhold

Han gir ikke lyd mer..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bare møtt han en gang før noe år siden, men ikke mer etter det. Begynte å "snakke " sammen på msg./snap igjen siden nov. i fjor. mens han jobbet i utlandet.

Han kom hjem på ferie og var gira på å møtes, men jeg kunne ikke pga.barna og jobbreise.Han reiste tilbake til landet han jobbet i.  Nå er han endelig hjemme igjen, og ikke skal reise mer. Vi snakket mye om å møtes ,men nå gir han ikke lyd fra seg mer bortsett fra at han fortalte meg at han har kommet hjem.  Jeg tenker at han må be meg å møtes , ikke omvendt. Er det ikke lyd fra han, er han ikke interessert mer. Stemmer det? 

Anonymkode: e0e69...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han spurte om å møtes forrige gang men du fikk det ikke til. Da forventer han sikkert at du spør om å møtes denne gangen.

Anonymkode: b54f8...0d6

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han spurte om å møtes forrige gang men du fikk det ikke til. Da forventer han sikkert at du spør om å møtes denne gangen.

Anonymkode: b54f8...0d6

Hmmm, takk for tips, han spurte faktisk mange ganger....Jeg måtte jobbe overtid, hadde barna mine hos meg, var i en annen by langt vekk.....Han har prøvd mange ganger , men det passet aldri liksom.... Men jeg vil ikke spørre, det er flaut..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm, takk for tips, han spurte faktisk mange ganger....Jeg måtte jobbe overtid, hadde barna mine hos meg, var i en annen by langt vekk.....Han har prøvd mange ganger , men det passet aldri liksom.... Men jeg vil ikke spørre, det er flaut..

Grow up

• Liker 9
Skrevet

Sjette dagen i dag uten meldinger fra eller til ham. Før dette var det snap hverdag fra ham og han svarte veldig fort på mine meldinger. Jeg lovet at han skulle få kyss etter at han kom hjem.Han ønsker mer, men det er jeg ikke sikker på om han får. Men vi må jo avtale å møtes først. Når han ikke gir lyd fra seg, går jeg ut på at han har fått noen andre istedenfor.

TS.

Skrevet

Flaut....hvor gammel er du..14?

Så du synes at han var teit og dummet seg ut de gangene han spurte deg?

Anonymkode: 07484...3e6

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut....hvor gammel er du..14?

Så du synes at han var teit og dummet seg ut de gangene han spurte deg?

Anonymkode: 07484...3e6

Takk for svar, neida, nå har jeg tenkt litt med hodey, og synes at han er modig og tøff nok som spurte.👍

Skrevet

Herregud TS. Flaut å sende han en melding om å møtes? Han er tydelig interessert i deg, men når du avlyser gang på gang så skjønner jeg godt at han ikke vil spørre mer. Om det er flaut for deg, tenk hvor flaut det må være for han da. Send han en melding og spør om han vil ta en kaffe en av de nærmeste dagene, det er faktisk ikke verre enn som så. 

• Liker 2
Skrevet

6. dagen uten lyd fra han... Men hører han noe fra deg da??

Selv gutta liker at det der går begge veier, selv om mange jenter lever i en drømmeverden og venter på å bli bedt ut hele tiden! Og når du har sagt nei til å møtes flere ganger så skjønner jeg godt at han ikke gidder å spørre mer jeg. Det ER faktisk opptil deg å vise litt interesse du også. Ingen er så interessant at noen gidder å jakte på en som ikke viser initiativ tilbake i den virkelige verden!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, DrueSmoothie skrev:

6. dagen uten lyd fra han... Men hører han noe fra deg da??

Selv gutta liker at det der går begge veier, selv om mange jenter lever i en drømmeverden og venter på å bli bedt ut hele tiden! Og når du har sagt nei til å møtes flere ganger så skjønner jeg godt at han ikke gidder å spørre mer jeg. Det ER faktisk opptil deg å vise litt interesse du også. Ingen er så interessant at noen gidder å jakte på en som ikke viser initiativ tilbake i den virkelige verden!

KG fikser alt✌Jeg bare sendte en meld. og lurte på hvordan han har det. Nå lurer han på om jeg vil møte ham senere denne uka :)

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

KG fikser alt✌Jeg bare sendte en meld. og lurte på hvordan han har det. Nå lurer han på om jeg vil møte ham senere denne uka :)

TS her, nå lurer han alledrede om jeg kan møte ham i dag etter jobben! Dette går litt for fort vel..

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, nå lurer han alledrede om jeg kan møte ham i dag etter jobben! Dette går litt for fort vel..

Men herregud da! Du har truffet han en gang før, og dere skal bare treffes fort etter jobben. Du skal ikke gifte deg med han!

Ro ned og ikke analyser og tenk så mye, det er et godt råd til deg.

Anonymkode: 1f214...247

• Liker 7
Skrevet

Djezuz. Er det helt på trynet umulig å finne damer med bare litt bein i nesa og ryggrad. 

TS, det er helt hinsides lite tiltrekkende det du viser her. 

Jeg hadde snudd og aldri sett meg tilbake. Søtt ja, når man var 16år,ikke når man er mor og godt eldre. 

Anonymkode: 08f8a...4d6

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djezuz. Er det helt på trynet umulig å finne damer med bare litt bein i nesa og ryggrad. 

TS, det er helt hinsides lite tiltrekkende det du viser her. 

Jeg hadde snudd og aldri sett meg tilbake. Søtt ja, når man var 16år,ikke når man er mor og godt eldre. 

Anonymkode: 08f8a...4d6

Ts her :)Hvorfor ikke? Jeg er mega glad i livet mitt og har det veldig godt med meg selv, er fornøyd og positiv ,hehe.... Livet er for kort til å være sur. Du ser ikke penere ut heller når du ikke er søt.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her :)Hvorfor ikke? Jeg er mega glad i livet mitt og har det veldig godt med meg selv, er fornøyd og positiv ,hehe.... Livet er for kort til å være sur. Du ser ikke penere ut heller når du ikke er søt.

TS er ikke så gammel heller, og er leken! Bare vær misunnelig du! Haha

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS er ikke så gammel heller, og er leken! Bare vær misunnelig du! Haha

Siterte du feil her eller? Vanskelig å være misunnelig på seg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Han gir ikke lyd av seg fordi han driver med noen annen.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det går jo drittreigt.

Det er jo.lenge siden du så han.

Når du skriver nå at det går for fort?

Så bekrefter du bare at du egentlig ikke vil treffe han. 

Vil du treffe han, får du det til.

Virker som du bare vil ha meldinger.

Anonymkode: e4d8f...f65

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, dillyduzit skrev:

Siterte du feil her eller? Vanskelig å være misunnelig på seg selv. 

Siterte feil 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...