Gå til innhold

Noen med herpes her som ikke har smittet partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet de har herpes 1 eller 2 og ikke har smittet partner som du vet om?

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min har munn herpes med utbrudd 3-4 ganger i året, jeg har helt sikkert blitt smittet, men aldri hatt utbrudd.

Anonymkode: 8517c...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 10% som får utbrudd av hsv1 og 20% av de med hsv2, men jeg lurer allikevel. 

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har herpes genital. Men jeg har vært heldig og kun hatt 1 utbrudd i hele mitt liv. Det er 15 år siden nå. Har aldri smittet mannen min. 

Anonymkode: bd1f5...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det som 17åring, hadde noen utbrudd det året, ellers ingenting (13 år siden). Mannen har aldri klagd på sår eller smerter. Ikke forrige mann heller.

Jeg unngår sex ved det minste ubehag der nede, om jeg klør eller svir eller har kuttet meg på noen måte. Dette er dog utrolig sjelden, Har ellers ganske god underlivshelse.

Anonymkode: 9aa33...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kanskje er de med  ikke vet de har hsv med asymptomatiske symptomer som er smittsomme utenom utbrudd/har så små utbrudd at det ikke merkes. Mens de som vet de har det og har hatt utbrudd er etter boka og bare smitter om utbruddet er der.  

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt herpes i noen år. Har smittet mannen min som jeg har ubeskyttet sex med. Han fikk smerter uten utbrudd én gang. Aldri merket noe siden. Har ikke smittet han jeg har beskyttet sex med. Til tross for sex med han flere ganger månedlig over et par år. 

Anonymkode: 623de...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har herpes genital. Men jeg har vært heldig og kun hatt 1 utbrudd i hele mitt liv. Det er 15 år siden nå. Har aldri smittet mannen min. 

Anonymkode: bd1f5...ed3

Var sammen med en som hadde herpes som deg i noen år, vi hadde mye sex, var alltid forsiktige ved utbrudd og jeg ble aldri smittet. 

Var også sammen med en med voldsomme utbrudd av munnherpes i mange år, selv vet jeg ikke personlig hva et munnsår er, har aldri hatt det noensinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk herpes genitalis i min ungdom, nesten 30 år siden.  Var i en periode veldig plaget med hyppige utbrudd.  Heldigvis fikk jeg  medisiner på blå resept,  slik at jeg unngikk utbrudd.  Jeg har hatt tre langvarige forhold siden jeg ble smittet,  og også født 3 barn.  Heldigvis har jeg ikke smittet verken barn eller menn.  

Anonymkode: 8f042...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt herpes i noen år. Har smittet mannen min som jeg har ubeskyttet sex med. Han fikk smerter uten utbrudd én gang. Aldri merket noe siden. Har ikke smittet han jeg har beskyttet sex med. Til tross for sex med han flere ganger månedlig over et par år. 

Anonymkode: 623de...b59

Hadde/har du ofte utbrudd?

Du har en mann og en elsker, eller misforstår jeg? Hehe

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har herpes 2, men har ikke utbrudd eller smittet noen siden jeg går på medisiner på blå resept.

Anonymkode: 8d383...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri smittet en partner som jeg vet om.
Både min samboer og jeg hadde det så trenger ikke å bekymre oss for å smitte hverandre. 

dere som har det, forteller dere nye kjærester om det? Og hvor tidlig?

Anonymkode: ed284...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har herpes 2, men har ikke utbrudd eller smittet noen siden jeg går på medisiner på blå resept.

Anonymkode: 8d383...7a4

Hadde du ofte plagsomme utbrudd siden du har fått medisiner?

Hvor lenge har du gått på de?

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Var sammen med en som hadde herpes som deg i noen år, vi hadde mye sex, var alltid forsiktige ved utbrudd og jeg ble aldri smittet. 

Var også sammen med en med voldsomme utbrudd av munnherpes i mange år, selv vet jeg ikke personlig hva et munnsår er, har aldri hatt det noensinne. 

Jeg har aldri hatt utbrudd etter den ene gangen for 15 år siden, så da blir det ikke helt det samme ;) 

Anonymkode: bd1f5...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Var sammen med en som hadde herpes som deg i noen år, vi hadde mye sex, var alltid forsiktige ved utbrudd og jeg ble aldri smittet. 

Var også sammen med en med voldsomme utbrudd av munnherpes i mange år, selv vet jeg ikke personlig hva et munnsår er, har aldri hatt det noensinne. 

Kanskje du rett og slett er en av de 80% som aldri får utbrudd tross for smitte. De færreste som har herpes vet at de har det fordi de aldri fikk symptomer. 

Synes det er så rart at noen ikke får noen symptomer i det heletatt, mens andre får heftige utbrudd. 

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du rett og slett er en av de 80% som aldri får utbrudd tross for smitte. De færreste som har herpes vet at de har det fordi de aldri fikk symptomer. 

Synes det er så rart at noen ikke får noen symptomer i det heletatt, mens andre får heftige utbrudd. 

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Ja, rart noen ganger, hvordan ett menneske kan få grusomme sår, mens andre ikke noe i det hele tatt. 

Syntes virkelig synd på han jeg var sammen med som hadde munnherpes, til tider kunne halve ansiktet hans være et grusomt kjøttsår.. Spesielt i perioder hvor han var stresset. Ikke kult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt utbrudd etter den ene gangen for 15 år siden, så da blir det ikke helt det samme ;) 

Anonymkode: bd1f5...ed3

Nei, han hadde tre, fire utbrudd i året. Men ikke store plager, kun en og annen blemme. Uansett var vi veldig forsiktige da. Kløen hans var nok det verst for ham. Pluss det å fortelle meg det første gangen, trodde han skulle fortelle meg at han hadde en dødelig sykdom ;) Så var det "bare" herpes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde/har du ofte utbrudd?

Du har en mann og en elsker, eller misforstår jeg? Hehe

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Jeg hadde det flere ganger det første året. Helt jævlig. Fikk medisin. Har ikke hatt det på mange år nå. 
ja, har mann og elsker. 😉

Anonymkode: 623de...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 25.2.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk herpes genitalis i min ungdom, nesten 30 år siden.  Var i en periode veldig plaget med hyppige utbrudd.  Heldigvis fikk jeg  medisiner på blå resept,  slik at jeg unngikk utbrudd.  Jeg har hatt tre langvarige forhold siden jeg ble smittet,  og også født 3 barn.  Heldigvis har jeg ikke smittet verken barn eller menn.  

Anonymkode: 8f042...6cb

 

På 25.2.2020 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det flere ganger det første året. Helt jævlig. Fikk medisin. Har ikke hatt det på mange år nå. 
ja, har mann og elsker. 😉

Anonymkode: 623de...b59

Fikk dere ikke lenger utbrudd etter at dere sluttet på medisinene?

Anonymkode: 7fc6c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...