AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Her om dagen kjedet jeg meg litt og lastet ned tinder. Er singel og sier gjerne ja til en date hvis noen virker seriøse og vi har god kjemi. Chattet med en hyggelig mann, og samme kveld la vi til hverandre på snap. Etter vi gjorde det er det noe jeg synes er merkelig og egentlig litt ubehagelig. Når jeg svarer på snappene hans åpner han dem 2-3 sekunder etterpå. Uansett hvilken tid på dagen det er jeg svarer. Dette har skjedd i en uke nå. Han sender meg daglig snaps. Hvis jeg ikke åpner på noen timer sender han meg melding på tinder og spør hva skjer, hva gjør du og sånn. Han sier han jobber offshore i oljebransjen og har fri i noen uker nå. Så jeg skjønner at han har mye fritid. Men at han åpner dem sekunder etterpå uansett når jeg svarer synes jeg er rart. Og at han sender flere meldinger på tinder hvis han ikke får svar. Er det bare jeg som er rar eller er det litt unormal oppførsel? Anonymkode: cca29...bf6
GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Du har fått jackpot inntil videre. En mann som er interessert.... vent å se etter enn date om han er like interessert. De er ofte veldig på før du møter dem. Men lykke til. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 At han åpner med en gang er ikke nødvendigvis så rart. Han har sikkert varsel på telefonen, og åpner de med en gang så lenge han har telefonen i nærheten. Men at han sender deg melding på Tinder når du ikke åpner snapen med en gang virker rart. Anonymkode: dab9a...b07 1
Olaug Olsen Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen kjedet jeg meg litt og lastet ned tinder. Er singel og sier gjerne ja til en date hvis noen virker seriøse og vi har god kjemi. Chattet med en hyggelig mann, og samme kveld la vi til hverandre på snap. Etter vi gjorde det er det noe jeg synes er merkelig og egentlig litt ubehagelig. Når jeg svarer på snappene hans åpner han dem 2-3 sekunder etterpå. Uansett hvilken tid på dagen det er jeg svarer. Dette har skjedd i en uke nå. Han sender meg daglig snaps. Hvis jeg ikke åpner på noen timer sender han meg melding på tinder og spør hva skjer, hva gjør du og sånn. Han sier han jobber offshore i oljebransjen og har fri i noen uker nå. Så jeg skjønner at han har mye fritid. Men at han åpner dem sekunder etterpå uansett når jeg svarer synes jeg er rart. Og at han sender flere meldinger på tinder hvis han ikke får svar. Er det bare jeg som er rar eller er det litt unormal oppførsel? Anonymkode: cca29...bf6 Jeg tenker du har rett. denne mannen virker som han har fritidspriblemer. Var det meg, ville jeg tatt farvel og logget av. Men så er ikke jeg en sjekker da. Menn som ønsker å kontrollere, har jeg vært borti før. Det er turnoff!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Enten roer han seg etter første date, eller så roer han seg ikke....om han ikke roer seg litt etter første date,så lukter det faktisk trøbbel. Anonymkode: b0989...e58
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 På 24.2.2020 den 21.09, Bente1234 skrev: Du har fått jackpot inntil videre. En mann som er interessert.... vent å se etter enn date om han er like interessert. De er ofte veldig på før du møter dem. Men lykke til. Føles ikke ut som jackpot akkurat nå 😅 hadde egentlig foretrukket at han var mindre på. Anonymkode: cca29...bf6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå