iskremm Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Hei, jeg får snaps av en dame på snapchat, men er det fellesnap, eller? Fikk to nye snaps idag. Jeg har aldri snakket med ho, men ho jobber i en bar hvor jeg og kompisene mine pleier å henge 3-4 ganger i mnd. Og fikk snappen hennes når ho var drita på puben engang, har ellers aldri hatt en samtale med ho, allikvell har jeg fått to snaps av ho. Kan det være at ho liker meg eller noe?
Jalee Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Hun hadde vel ikke sendt de om hun ikke ville snakke med deg? Kanskje hun ikke vil ta det første steget og "hinter" til at hun vil ha svar fra deg.
iskremm Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Jalee skrev: Hun hadde vel ikke sendt de om hun ikke ville snakke med deg? Kanskje hun ikke vil ta det første steget og "hinter" til at hun vil ha svar fra deg. Men kan dt ikke være fellesnaps? Hvordan kan jeg evt se det?
Jalee Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, iskremm skrev: Men kan dt ikke være fellesnaps? Hvordan kan jeg evt se det? Du kan ikke det, men av min erfaring så pleier folk å legge ut fellesnaps på storyen sin.
Alex_rude Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Hva slags snapper er det da? Er jo mulig hun sender de til flere. Men hun hadde jo ikke sendt til deg dersom hun ikke ville det. Men er snappen noe du kan svare på?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 Så send hun en snap og da 😛 Nei du ser ikke alle hun sender til, men so what. Vil du snappe med hun? Snap tilbake. Vil du ikke? Slett hun som venn. Anonymkode: cf6b4...98f 1
iskremm Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2020 18 minutter siden, Alex_rude skrev: Hva slags snapper er det da? Er jo mulig hun sender de til flere. Men hun hadde jo ikke sendt til deg dersom hun ikke ville det. Men er snappen noe du kan svare på? Ja, merkelig at ho sender til meg og kan navnet mitt. Aldri snakket med ho, men er jo innom puben hennes titt og ofte. Er snapper av at ho går turer og jobber på jobben.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 44 minutter siden, iskremm skrev: Ja, merkelig at ho sender til meg og kan navnet mitt. Aldri snakket med ho, men er jo innom puben hennes titt og ofte. Er snapper av at ho går turer og jobber på jobben. Hun er keen Anonymkode: 7f711...1df
iskremm Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er keen Anonymkode: 7f711...1df Hvordan fant du ut det? Er jo bare snaps av bikkja og at ho er på jobb.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, iskremm skrev: Hvordan fant du ut det? Er jo bare snaps av bikkja og at ho er på jobb. Hvor mye snapper hun da? Snapscoren hennes? Det vil jo si noe om hvor mye hun sender til folk... Anonymkode: 86af4...af6
iskremm Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye snapper hun da? Snapscoren hennes? Det vil jo si noe om hvor mye hun sender til folk... Anonymkode: 86af4...af6 45.000.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå