Pia Sofia Skrevet 25. februar 2020 #21 Skrevet 25. februar 2020 Bullshit etter min erfaring, men nå har jeg ikke ligget med så mange. Likevel, han ene var dritstor og alltid steinhard. Akkurat som de andre. Et par av dem hadde prestasjonsangst, men utenom det var de harde når de var harde. Ingen forskjell som kunne relateres til størrelse. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #22 Skrevet 26. februar 2020 Det jeg måtte le litt av er ikke om en stor eller liten blir mest hard. Det jeg ler av er alle som påstår at typen eller folk de hadde sex med hadde over 20 cm. Jeg har hatt sex med over 50 stk og enda ikke møtt en som hadde over 20 cm. Enten er dere veldig dårlig på øyemål eller så lyver kjæresten deres veldig. Min erfaring er at de som har store 17-19 cm lang blir mindre harde enn de som har normale 12-15 cm. Etter å hatt sex med over 50 stk, stemmer det ikke alltid men som regel. Anonymkode: 042c3...8c5 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #23 Skrevet 26. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg måtte le litt av er ikke om en stor eller liten blir mest hard. Det jeg ler av er alle som påstår at typen eller folk de hadde sex med hadde over 20 cm. Jeg har hatt sex med over 50 stk og enda ikke møtt en som hadde over 20 cm. Enten er dere veldig dårlig på øyemål eller så lyver kjæresten deres veldig. Min erfaring er at de som har store 17-19 cm lang blir mindre harde enn de som har normale 12-15 cm. Etter å hatt sex med over 50 stk, stemmer det ikke alltid men som regel. Anonymkode: 042c3...8c5 Jeg måler med hendene. Holder begge hendene rundt, den ene over den andre, det vet jeg blir 17 cm og da er det lett å forstå lengden på penis. Evt måle fra langfingertupp til håndledd. Det er 18 cm på min hånd. Jeg har hatt sex med 5 menn som har hatt lengre enn 20 cm. En av dem var i tillegg så tykk at det var flere centimeters mellomrom mellom fingrene når jeg holdt rundt skaftet. Anonymkode: ec1c0...5ea 1
intexus40 Skrevet 26. februar 2020 #24 Skrevet 26. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg måtte le litt av er ikke om en stor eller liten blir mest hard. Det jeg ler av er alle som påstår at typen eller folk de hadde sex med hadde over 20 cm. Jeg har hatt sex med over 50 stk og enda ikke møtt en som hadde over 20 cm. Enten er dere veldig dårlig på øyemål eller så lyver kjæresten deres veldig. Min erfaring er at de som har store 17-19 cm lang blir mindre harde enn de som har normale 12-15 cm. Etter å hatt sex med over 50 stk, stemmer det ikke alltid men som regel. Anonymkode: 042c3...8c5 Det er ganske lættis ja, men temmelig vanlig her på kg å skryte på seg eller sin partner litt ekstra. Skjønner ikke greia, skrive anonymt og ha behov for å skryte på seg ekstra. Verden vil bedras 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #25 Skrevet 26. februar 2020 27 minutter siden, intexus40 skrev: Det er ganske lættis ja, men temmelig vanlig her på kg å skryte på seg eller sin partner litt ekstra. Skjønner ikke greia, skrive anonymt og ha behov for å skryte på seg ekstra. Verden vil bedras Vel, det vet du neppe noe om, eller har du vært hjemme hos de aktuelle anonyme brukerne og målt? Hvem har interesse av å lyve når man skriver anonymt, liksom? Det er nok mer sannsynlig at du bedras 😂 Anonymkode: ec1c0...5ea
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #26 Skrevet 26. februar 2020 På 24.2.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Link til fakta eller er det bare noe du liker å tro? For om du leser svarene i tråden så har de færreste den erfaringen, meg selv inkludert. Mannen min har 21 cm, den blir helt hard og holder seg sånn så lenge vi holder på. Anonymkode: 9700e...046 Skal du ha link til at jorda er rund? Dette er et helt ukontroversielt faktum som alle med litt kunnskap om fysiologi kjenner til. Anonymkode: 45e06...5e3 2
intexus40 Skrevet 27. februar 2020 #27 Skrevet 27. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, det vet du neppe noe om, eller har du vært hjemme hos de aktuelle anonyme brukerne og målt? Hvem har interesse av å lyve når man skriver anonymt, liksom? Det er nok mer sannsynlig at du bedras 😂 Anonymkode: ec1c0...5ea Du har vel ikke vært innom alle og målt du heller så du vet da tydeligvis ikke mer enn meg 😉 Forum her er gjennomsylta kvisete snørrunger som lager runketråder og troller, så vi får være enig om å være uenige. Det er jo bare å lese litt på innleggene her så skjønner du greia. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #28 Skrevet 27. februar 2020 Eksen hadde ganske tykk og stor penis. Den var hard som stein, alltid. Anonymkode: 0de05...c81
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #29 Skrevet 27. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eksen hadde ganske tykk og stor penis. Den var hard som stein, alltid. Anonymkode: 0de05...c81 Når han var kåt så klart. 😂🍆 Anonymkode: 0de05...c81
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #30 Skrevet 28. februar 2020 På 26.2.2020 den 18.30, AnonymBruker skrev: Det jeg måtte le litt av er ikke om en stor eller liten blir mest hard. Det jeg ler av er alle som påstår at typen eller folk de hadde sex med hadde over 20 cm. Jeg har hatt sex med over 50 stk og enda ikke møtt en som hadde over 20 cm. Enten er dere veldig dårlig på øyemål eller så lyver kjæresten deres veldig. Min erfaring er at de som har store 17-19 cm lang blir mindre harde enn de som har normale 12-15 cm. Etter å hatt sex med over 50 stk, stemmer det ikke alltid men som regel. Anonymkode: 042c3...8c5 Du høres litt bitter ut. Så logikken din er at fordi du ikke har møtt noen så har ingen det? Spørsmålet var om de store ble mindre harde, og da er det jo naturlige at de som har opplevd større faktisk deler sin erfaring. Og i mitt tilfelle var det ingen forskjell på størrelsen, de har alle vært like harde. Men jeg kan tenke meg at alder har hatt mer å si, da alle var under 30. Anonymkode: 28978...af0 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #31 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har ligget med flere titalls menn igjennom årene, og jeg synes det stemmer ganske godt. Det har vell vært 2 med veldig store peniser som blir steinharde, og de andre 10 har vært litt halvharde. Selv likte jeg best når de ikke var fullt så harde;) ellers er erfaringene til nå at de med "normal" til stor er gjennomsnittlig ganske harde. Og liten penis er som regel veldig tynne, så synes det blir en rar ereksjon der jeg ikke klarer å beskrive.. Samboer derimot som har normal til stor blir jo som stål. Så varierer litt Anonymkode: 486ca...e90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå