Gå til innhold

Flekk på dynetrekk leid sted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

har leid en ferieleilighet i utlandet og nå har jeg fått kulepennstreker på ett dynetrekk. Bør jeg legge igjen en lapp og noe penger, ev kontakte utleier å si fra ,eller dette en ikke-sak og sånt utleier regner med som en del av sånt som skjer.. Redd for å overreagere og lage noe ut av noe om det ikke er noe. Eh.. om dere skjønner... 

Anonymkode: 9a664...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei

har leid en ferieleilighet i utlandet og nå har jeg fått kulepennstreker på ett dynetrekk. Bør jeg legge igjen en lapp og noe penger, ev kontakte utleier å si fra ,eller dette en ikke-sak og sånt utleier regner med som en del av sånt som skjer.. Redd for å overreagere og lage noe ut av noe om det ikke er noe. Eh.. om dere skjønner... 

Anonymkode: 9a664...c93

Kan du ikke bare gni det vekk med en våt klut og litt såpe? Skyll godt etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulepenn pleier å gå vekk i vask. Jeg ville ikke tenkt på det.

Anonymkode: 1cc68...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de pleier å vaske dynetrekkene etter hver gjest... Kulepenn går av i vask, ingenting å lage et nummer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du klare å skylle av i vasken tror jeg, bruk såpe og vann. 

Anonymkode: 7bc2a...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen ❤️Da har jeg med såpe og neglbørste kommet meg ned fra streket til prikker. Bic-pen og den er vel da mulig ikke vannfast ? Så da lar jeg det bare passere. Så redd for å gjøre noe galt innimellom 😳 ja eller irritere og skuffe og 🙄

nå over til å tegne med blyant 😊

Anonymkode: 9a664...c93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bare være ærlig å fortelle det til verten?, dynetrekk koster ikke all verden.

Anonymkode: 6be86...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo kan det. Men visste ikke om det virket dumt å ringe for å si fra om dette, eller å si det når jeg leverer nøkler... Ja om det bare blir teit ? Hm

Anonymkode: 9a664...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Klarte ikke la det gådet her ,så googlet bic og deres produkter og under FAQ fant jeg :

https://www.bicworld.com/en/faq#accordion-item-406

har ikke hårspray med alkohol men hadde håndsprit. Og med den og papir under og mer gnukking er alt nå vekk. 😃 så om noen lurer på hvordan fjerne bic-blekk.. 😂

digg å ha løst det. 😊🌈

 

Anonymkode: 9a664...c93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...