Gå til innhold

Noen som har fjernet kul i brystet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har laget et innlegg tidligere ang. utredning av kul i brystet, men lagde et nytt ettersom dette handler om noe annet.

Lurer på om det er noen som har fjernet en kul i brystet og hvordan deres opplevelse var rundt dette - både før og etter inngrepet. Har det f.eks ført til forandringer i brystets utseende? 

Anonymkode: dd8ce...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har laget et innlegg tidligere ang. utredning av kul i brystet, men lagde et nytt ettersom dette handler om noe annet.

Lurer på om det er noen som har fjernet en kul i brystet og hvordan deres opplevelse var rundt dette - både før og etter inngrepet. Har det f.eks ført til forandringer i brystets utseende? 

Anonymkode: dd8ce...69c

Jeg har fjernet en kul, men ingen forandringer i brystet synes. Det spør nok litt hvor kulen sitter, og hvor stor den er om det blir synlige forandringer i brystet etterpå. Jeg opererte for brystkreft for 5 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet 2 kuler. Var veldig ung, og synes jeg fikk veldig lite informasjon om hvordan det ville bli etterpå, med tanke på utseende. Fikk heldigvis ingen forandringer i utseendet annet enn arrene. Tiden etterpå var ganske vond med mye smerter, kjæresten kunne ikke ta på brystet på flere måneder. 

Anonymkode: 2c0a6...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ingen av dere har fått synlige forandringer i etterkant (utenom arr). Men dumt det var smertefullt. Hvor lenge varte smertene deres sånn cirka? 

Anonymkode: dd8ce...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve smertene etter operasjonen varte noen uker, men følsomheten for berøring varte vel ca 3 mnd om jeg ikke husker feil? Ble sydd rett over areola, kan hende det er mer følsomt der?

Anonymkode: 2c0a6...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selve smertene etter operasjonen varte noen uker, men følsomheten for berøring varte vel ca 3 mnd om jeg ikke husker feil? Ble sydd rett over areola, kan hende det er mer følsomt der?

Anonymkode: 2c0a6...cb0

Okei såpass ja! Hørtes vondt ut å sy over areola :O Min kul er helt nederst på brystet

Anonymkode: dd8ce...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...