MrsRobot Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 (endret) Hei. Jeg har nylig slått opp med eksen min, jeg er ikke ute etter forhold akkurat nå fordi det er for tidlig. Vil prøve å bli vant til å være singel igjen. Men jeg savner å ha noen å snakke med, å kose med... Jeg vil ikke ha useriøse menn som det finnes på Tinder. Jeg har hatt Tinder lenge og alle sammen vil bare ha sex og that's it. Er det noen som har forslag til en datingside som er mer seriøs enn Tinder? Jeg er 22 år gammel og jeg trenger noen seriøse, eldre og kjekke menn som ikke kaster bort tiden min. 😄 Altså, det høres ut som om jeg er ute etter forhold fra det jeg har skrevet her, mener at jeg vil starte å gå videre med å bli kjent med menn, som er seriøse med å bli kjent og ta det rolig istedenfor at vi matcher og de vil møtes bare for å ha sex og etterpå aldri kontakte meg igjen. Endret 24. februar 2020 av MrsRobot Måtte legge til noe
Bamseklemmer Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Har du prøvd Twitter eller MeWe? Der har vi det gøy uten sexpress👌 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Prøv Sukker da vel. Mange av de samme mennene, men her får du mer info om hver enkelt før dere evt kommuniserer. Mange seriøse der, og mange seriøse i tillegg. Ganske likt Tinder faktisk. De seriøse er også på Tinder, du må bare orke å lete gjennom alle tullingene. Anonymkode: 30eaa...343 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Nei. Alle som er på de andre sidene er også på Tinder, og andelen tullinger er like høy overalt. Største forskjellen er at på f.eks. Sukker kan du ta direkte kontakt, og er ikke avhengig av en match. Det betyr selvsagt også at tullingene kan ta kontakt med deg. De aller fleste andre appene/sidene er også spøkelsesbyer nå. Siden Tinder er så stort sliter konkurrentene med å tiltrekke seg bruker. Anonymkode: ae8ae...f17 1
MrsRobot Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2020 14 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Har du prøvd Twitter eller MeWe? Der har vi det gøy uten sexpress👌 Har aldri hørt om MeWe, hva er det? - TS
MrsRobot Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv Sukker da vel. Mange av de samme mennene, men her får du mer info om hver enkelt før dere evt kommuniserer. Mange seriøse der, og mange seriøse i tillegg. Ganske likt Tinder faktisk. De seriøse er også på Tinder, du må bare orke å lete gjennom alle tullingene. Anonymkode: 30eaa...343 Jeg kan prøve det ut, men hvis det du sier er sant så blir jeg sikkert skuffet - TS
MrsRobot Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Alle som er på de andre sidene er også på Tinder, og andelen tullinger er like høy overalt. Største forskjellen er at på f.eks. Sukker kan du ta direkte kontakt, og er ikke avhengig av en match. Det betyr selvsagt også at tullingene kan ta kontakt med deg. De aller fleste andre appene/sidene er også spøkelsesbyer nå. Siden Tinder er så stort sliter konkurrentene med å tiltrekke seg bruker. Anonymkode: ae8ae...f17 Åja jeg skjønner. Det er sykt hvor stort Tinder er. Men skal seriøst prøve Sukker! - TS
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 Match er bra. Anonymkode: 6172d...ac4
Bamseklemmer Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 5 minutter siden, MrsRobot skrev: Har aldri hørt om MeWe, hva er det? Det er nesten som facebook for kun "voksne", vi diskuterer seksualitet uten sensor, kjempebra chat funksjon, grupper, deling av linker etc... aldersgruppen er veldig blandet, mye seriøst og mange gøyale kommentarer😂
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 9 minutter siden, MrsRobot skrev: Jeg kan prøve det ut, men hvis det du sier er sant så blir jeg sikkert skuffet - TS Jeg har funnet flere fine menn på Sukker, blitt kjent med 4 seriøse og hyggelige menn. Hadde forhold en stund med en av dem. De andre ble det ikke noe mer med, men det handlet om kjemi mer enn noe annet. På Tinder har jeg blitt kjent med like mange fine og hyggelige menn, men der har jeg måttet bla og bla forbi den ene eklingen etter den andre... Litt mer krevende øvelse det. På Sukker kan du bare forløpende blokkere dem du ikke vil kommunisere med. Det er helt ok, tenker jeg. Anonymkode: 30eaa...343
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #11 Skrevet 24. februar 2020 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det er nesten som facebook for kun "voksne", vi diskuterer seksualitet uten sensor, kjempebra chat funksjon, grupper, deling av linker etc... aldersgruppen er veldig blandet, mye seriøst og mange gøyale kommentarer😂 Ser i kommentarene under appen at det var få norske brukere der tidligere, er andelen høyere nå? Det er jo ikke en datingapp akkurat, det er et sosialt medie som er en miks av messenger og facebook virker det som? Anonymkode: 84880...e51
Bamseklemmer Skrevet 24. februar 2020 #12 Skrevet 24. februar 2020 Ja, andelen norske er nok kanskje lav ja, men det spiller vel ingen rolle så lenge vi har det hyggelige. Ingen dating tjeneste nei, men det er flere grupper som søker venner. Det finnes også snapchat grupper hvis man vil adde noen... Ser ut som den er spam, virusfri og nettrollfri iallefall😂 1
MortenMinstelønn Skrevet 24. februar 2020 #13 Skrevet 24. februar 2020 53 minutter siden, MrsRobot skrev: Hei. Jeg har nylig slått opp med eksen min, jeg er ikke ute etter forhold akkurat nå fordi det er for tidlig. Vil prøve å bli vant til å være singel igjen. Men jeg savner å ha noen å snakke med, å kose med... Jeg vil ikke ha useriøse menn som det finnes på Tinder. Jeg har hatt Tinder lenge og alle sammen vil bare ha sex og that's it. Er det noen som har forslag til en datingside som er mer seriøs enn Tinder? Jeg er 22 år gammel og jeg trenger noen seriøse, eldre og kjekke menn som ikke kaster bort tiden min. 😄 Det er ett sted jeg kan tenke meg å anbefale. Et sted hvor du har anledning til å se personens sanne ansikt over tid. Prøv KG.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #14 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja, andelen norske er nok kanskje lav ja, men det spiller vel ingen rolle så lenge vi har det hyggelige. Ingen dating tjeneste nei, men det er flere grupper som søker venner. Det finnes også snapchat grupper hvis man vil adde noen... Ser ut som den er spam, virusfri og nettrollfri iallefall😂 Nei, det spiller ingen rolle, jeg har mange internasjonale venner pga. Twitter blant annet😊 Så at den var reklamefri, det er et sykt stort pluss spør du meg😂 Den skal garantert sjekkes ut👍 Anonymkode: 84880...e51 1
Bamseklemmer Skrevet 24. februar 2020 #15 Skrevet 24. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det spiller ingen rolle, jeg har mange internasjonale venner pga. Twitter blant annet😊 Så at den var reklamefri, det er et sykt stort pluss spør du meg😂 Den skal garantert sjekkes ut👍 Samme her, blir jo en kløpper i engelsk😂
Keppe Skrevet 24. februar 2020 #16 Skrevet 24. februar 2020 Tenker at om du er tydelig i profilen din på Tinder kan du luke ut de useriøse... jeg synes at Tinder funket fint, men jeg var også veldig tydelig på hva jeg ønsket 😊
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #17 Skrevet 24. februar 2020 Tinder funker best, det handler bare om å være god til å sile. Sukker er helt forferdelig og ikke noe jeg vil anbefale. Anonymkode: c6404...8f7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå