Bhs88 Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Veldig interessert i å høre hvor vanlig det er å bruke Tinder/andre datingapper underveis i datingprosessen. Gjør du det? Hvorfor / hvorfor ikke? Når og hvordan kommer du frem til at det er på tide å slette? Min situasjon er følgende: Jeg har nylig vært på date nr. 3 med en mann jeg klikker veldig godt med. Vi har kysset, men ikke noe mer. Prater daglig på meldinger, han har sagt at han liker meg, takker alltid for fantastiske kvelder, det er hjerter osv. Forrige gang jeg spurte om vi skulle treffes spurte han om vi kunne det igjen, med en helt innafor forklaring. Etter dette har jeg likevel sett at han benytter seg av Tinder (avstanden flytter på seg, ofte). Nå er han på reis i tillegg, og Tinder er tydeligvis med. Jeg gikk i utgangspunktet inn for å skjule profilen min, men gjorde ikke det da jeg oppdaget dette. Nå føler jeg også at han er mindre kontaktsøkende enn tidligere. For min del har jeg null behov for å bruke Tinder, selv om vi kun har vært på 3 dater. Derfor lurer jeg på om dette er vanlig, ref. spørsmålet ovenfor. Takknemlig for svar og innspill! :)
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Jeg tenker at det er «lov» å være på tinder fram til at man har blitt enige om å kun være to. Men det er jo ikke et godt tegn.... Jeg var på verdens beste date på lørdag. Jeg nevnte tilfeldig at jeg hadde slettet tinder (egentlig uavhengig av daten), dagen etter fikk jeg melding fra han om at han også hadde slettet tinder. Eksklusive fra dag en...veldig glad for det!! Anonymkode: a7e4e...380
Bhs88 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2020 Takk for svar! Og så kjekt for deg! Vi har jo ikke snakket om eksklusivitet eller noe, men får jo en dårlig magefølelse på det. Har noen venninner som sier det er helt normalt, at de har brukt appen selv om de har hatt en god feeling på fyren, mens andre har bare valgt å ikke bruke den mer når de har møtt en de liker. Dating, altså... grusomme greier. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Dette lurer jeg på om flere har noen mening om? Jeg dater en kjempefin fyr selv, og lurer på når det er vanlig for dere andre å fokusere på kun 1? Min har jeg hatt 2 møter med, men vi tar det rolig med det fysiske.. Anonymkode: a5684...21f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå