Gå til innhold

Gyngestol. Har noen av dere det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å gå til innkjøp av gyngestol. For å ha til amming på kvelden.

Noen andre som har det? Sett en på jysk. Som er en slags lenestol med gyngestolbein. Ellers så er det mange i heltre, og det virker så hardt 

Anonymkode: 73fa4...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare ubehagelig. Vanskelig å slappe av og sitte stabilt og stille i en gyngestol

Anonymkode: c825b...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den fra Jysk, den er superkomfortabel, spesielt med en fotskammel i tillegg. Men har foreløpig ikke testet den til amming.  

Anonymkode: ef4c2...3ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en fra Jysk, var veldig mye brukt de første 2-3 mnd etter fødsel 😊 Satt som oftest med beina i kryss i den og satt veldig behagelig da. 

Anonymkode: 4cbfa...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby er 3 mnd nå. Kanskje litt seint? 🙊

Ts 

Anonymkode: 73fa4...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er avhengig av det for å ikke bære oss ihjel på en blytung unge 😛 3,5 mnd her og stolene blir brukt hver kveld/natt enda. Har en vanlig i tre på soverommet med saueskinn i, og en gyngbar recliner fra Jysk i stua. Som sagt i bruk hver kveld begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, boblevann skrev:

Vi er avhengig av det for å ikke bære oss ihjel på en blytung unge 😛 3,5 mnd her og stolene blir brukt hver kveld/natt enda. Har en vanlig i tre på soverommet med saueskinn i, og en gyngbar recliner fra Jysk i stua. Som sagt i bruk hver kveld begge to!

Hvilke liker du best? Den reclineren. Er det den lyseblå de selger nå?

Må babyen bæres pga hn finner ikke roen? Her samsover vi med åpen buffé all night long 🤪

Ts 

Anonymkode: 73fa4...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fra jysk, kjøpte den når ungen var 8mnd og vi trengte en stol på rommet hennes. Fungerer suverent for oss, hun sovner på fanget mens vi gynger litt. :)

Anonymkode: 1746f...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den fra jysk. Jeg er ikke så fan av den til amming, men den var gull verdt da mini var mindre og sleit med magesmerter hele natta. Vi kunne sitte og gynge i stedet for å gå rundt i stua.

Anonymkode: 55c92...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke liker du best? Den reclineren. Er det den lyseblå de selger nå?

Må babyen bæres pga hn finner ikke roen? Her samsover vi med åpen buffé all night long 🤪

Ts 

Anonymkode: 73fa4...3a0

Jeg liker jo reclineren best selvsagt, men gyngestolen funker fint på soverommet. Her er den vi har: https://jysk.no/stue/lenestoler/recliner-vadum-gra

Ja, han sliter en del med luft og må bæres/gynges mye. Vi samsover også men det hjelper jo ikke når han sliter med en rap eller har vondt. Når vi gynger i stolene så slipper vi å bære - gull for rygg, armer og kroppen generelt 😅 Jeg synes akkurat den reclineren vi har også er god å amme i, fordi armlenene er så lave at jeg kan legge føttene hans oppå dem i stede for at de krølles ved siden av.

Anonymkode: f9fec...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å gå til innkjøp av gyngestol. For å ha til amming på kvelden.

Hørtes utrolig beroligende og fint ut. For en herlig tanke i vår tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker jo reclineren best selvsagt, men gyngestolen funker fint på soverommet. Her er den vi har: https://jysk.no/stue/lenestoler/recliner-vadum-gra

Ja, han sliter en del med luft og må bæres/gynges mye. Vi samsover også men det hjelper jo ikke når han sliter med en rap eller har vondt. Når vi gynger i stolene så slipper vi å bære - gull for rygg, armer og kroppen generelt 😅 Jeg synes akkurat den reclineren vi har også er god å amme i, fordi armlenene er så lave at jeg kan legge føttene hans oppå dem i stede for at de krølles ved siden av.

Anonymkode: f9fec...06e

Ikke meningen å være ab 😩 Tror den funksjonen skrur seg på automatisk hos meg innimellom altså 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...