Gå til innhold

Tvillingvogn med vendbare sittedeler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes utvalget av tvillingvogner er utrolig dårlig i butikkene. Har til nå hatt bugaboo donkey, bumbleride indie twin og emmaljunga double viking 735.

Bumbleride er helt klart den beste men sittedelene er ikke vendbare. Lett og stødig med god kvalitet, alt avtagbart og vaskbart.

Emmaljunga 735 var grei men tar lang tid å slå sammen, er tung og er blitt byttet ut med ntx90 som ikke går inn i heis og på stellerom etc. Må også ta av stelleveske og bagger/sittedeler før man slår den sammen.

Bugaboo var verste av alle verdener og i tillegg stygg/dårlig kvalitet. Så det merket er utelukket selv om de kommer med ny modell.

Har noen tips? Vil ha side om side og om delene ikke er vendbare så vendt mot oss. Maxpris 20.000 med bagger og sittedeler. Ungene er bare 4mnd og trilling med dårlige vogner og ting som tar tid ødelegger hele moroa :(

Anonymkode: 0e45c...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må de være sidestilt? Har du vurdert å prøve Babyjogger sin City Select Lux? 

Anonymkode: 9af2e...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, ser nå at du skriver at du vil ha de side om side 🙈

Anonymkode: 9af2e...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vil helst ha side om side så jeg har "kontroll" på begge gærningene hele tida 😛

Anonymkode: 0e45c...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du ikke liker med Bugaboo Donkey? Jeg elsker den!

Anonymkode: 3fce9...b3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det du ikke liker med Bugaboo Donkey? Jeg elsker den!

Anonymkode: 3fce9...b3e

Det var bugaboo donkey 2 vi hadde med bagdeler. Synes den tok lang tid å legge sammen da man må ta av bagger/vesker/alt utstyr før man kan folde den sammen, den var vinglete/tung å trille på grus/snø/is (emmaljunga og bumbleride hadde mer fjæring også så ungene ikke spratt rundt som i et hoppeslott) og så likte jeg aldri helt utseendet som minner om en paraply om det gir mening, veldig tynt stoff i spenn over tynne saker. Synes også den var ganske lav, selv om jeg er 167cm. Kunne sikkert sett forbi høyden om det ikke var for alt det andre. 

Vi kjøpte den fordi vi tenkte dyrt er bra, og så mange har den men ble skuffet.

Anonymkode: 0e45c...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke liker med Bugaboo Donkey? Jeg elsker den!

Anonymkode: 3fce9...b3e

Enig! Beste vognen vi har hatt. Syntes det var fantastisk kvalitet, vi har brukt vår hver dag siden 2017, og den ser helt ny ut. 

Anonymkode: 746fc...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...