Gå til innhold

Dere som har funnet tilbake til hverandre...

Fremhevede innlegg

Skrevet

...etter noen år. Fortell ❤️ 

Hvor lenge var dere fra hverandre? Møtte du andre i mellomtiden? Hva gjorde at dere til slutt fant tilbake til hverandre igjen?

Trenger solskinnshistorier - som gir håp for to som er ment til å være sammen, bare kanskje ikke akkurat nå...

Anonymkode: 51ade...1f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ❤ hva med deg selv da, ts? Hvorfor ble det slutt, har dere kontakt?

Anonymkode: 630f9...a6b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følger ❤ hva med deg selv da, ts? Hvorfor ble det slutt, har dere kontakt?

Så hyggelig at du spør ❤️

Det ble slutt for 3 år siden, grunnene var flere. Vi var kanskje for ung til å se verdien i det vi hadde da - og rotet det begge på en måte bort. Ble i allefall slutt, noe begge var enige om - men var og kan tidvis enda være endel drama rundt oss. Som jeg tror/tenker kommer av at vi ikke er ferdige med hverandre...

Har hatt kontakt hele veien, noen perioder mer enn andre - og er gode venner.

Skrevet

Etter min erfaring må man svi mens jernet er varmt. Lar man det gå altfor lang tid, blir tanken på gjenforening mer fjern, og plutselig har en av partene blitt dypt forelsket i en ny person. Da skal det veldig mye til å gå tilbake til noen som tilhører fortiden. 

Jeg vil anbefale deg å ta en ærlig prat med din eks nå, om du ønsker å gi forholdet en ny sjanse. :) 

Anonymkode: 23519...8ce

• Liker 3
Skrevet

Vi var fra hverandre i ca 1 1/2 år, begge møtte andre, men ingen forhold. Vi fikk kontakt igjen ved at han av alle ting gav meg en "superlike" på Tinder 😅. hadde først ett vennskapelig forhold til hverandre, før vi fant tilbake til hverandre. Har nå barn og hus. 

Det kan gå begge veier, men er lurt å tenke nøye over det. Jeg ser at han har falt tilbake endel av det som gjorde at det ble slutt i utgangspunktet.

Anonymkode: 3eb75...616

Skrevet

Det med å svi mens jernet er varmt tenker jeg endel på... vrir seg i hele meg mtp at han skulle funnet seg ei ny som det ble seriøst med. Da hadde verden falt i grus for min del.

Samtidig er jeg livredd for å bli avvist om jeg sier ting som de er, da er liksom streken satt for oss. På nåværende stadige er det bedre å ikke vite for min del...

• Liker 1
Skrevet

Vi var fra hverandre i 10 år. Nå samboere med felles barn. Vi utviklet oss som mennesker og passer bedre sammen etter 10 år. ( Når det er sagt var det ikke denne mannen jeg trodde jeg skulle finne tilbake til, holdt lenge en knapp på en annen jeg trodde var min sjelevenn..)

Anonymkode: c5c6c...c61

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var fra hverandre i 10 år. Nå samboere med felles barn. Vi utviklet oss som mennesker og passer bedre sammen etter 10 år. ( Når det er sagt var det ikke denne mannen jeg trodde jeg skulle finne tilbake til, holdt lenge en knapp på en annen jeg trodde var min sjelevenn..)

Anonymkode: c5c6c...c61

10 år! Så artig å høre - livet blir ofte ikke som man tror 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg og en eks avtalte at vi skulle forsøke igjen etter noen år, når jeg var blitt mer klar for fast forhold. (Jeg var kun 18 år.) 

Da jeg uventet ble gravid senere var han søt nok til å ringe og si at han stilte opp som far om jeg ville, for han hadde alltid trodd på at det ville bli oss en dag, og han ville forsikre meg om at barnet ikke sto i veien for det. Søtt ja, men tror egentlig at man har best sjanse når man er sammen. På ett eller annet tidspunkt blir man fremmede for hverandre igjen, og livet skjer. Går videre. 

Det finnes jo dem som treffer hverandre igjen etter noen år, og da klaffer alt, men det forutsetter jo at begge er single og ikke interessert i andre allerede. Likevel, selv om usannsynlig er det jo på en måte greit å gå videre og tenke at "En gang...", for enten kan det skje, eller så vil bare tanken på det gli fint over. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det med å svi mens jernet er varmt tenker jeg endel på... 

Du bør tenke litt mer på det, for det er ingenting som heter "svi mens jernet er varmt".

Det heter smi mens jernet er varmt.

Anonymkode: 5aa4c...9e6

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør tenke litt mer på det, for det er ingenting som heter "svi mens jernet er varmt".

Det heter smi mens jernet er varmt.

Anonymkode: 5aa4c...9e6

😂 my bad!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😂 my bad!

Haha 😂😂

Jeg og eksen lagde en avtale om å finne tilbake etter noen år (store uenigheter og stygge krangler, umodenhet, flyttet utenlands for å studere osv), men det ble nok sagt kun for å roe ned situasjonen der og da. Enn så lenge går jeg videre. Møter jeg på han en vakker dag, så skal jeg ikke utelukke noe som helst. Begge har gått videre pr i dag, men han er nok en person som alltid vil ha en spesiell plass i hjertet mitt, uansett hvor kleint det høres ut..

Hyggelig med solskinnshistorier uansett! Viser at ting ikke er så svart/hvit som mange skal ha det til.

Skrevet

Gikk 18 år, så fant vil tilbake.. Men det holdt dessverre ikke så lenge (litt over 1 år).

Anonymkode: e372f...edd

Skrevet

Flere som vil dele sin historie om temaet?

Skrevet

Mannen min var ny i Norge, og med min usikkerhet rundt alt, gikk han tilbake til Tinder bak ryggen min. Jeg fant det ut og gjorde det slutt. Vi prøvde begge å gå videre, men han kom tilbake etter noen måneder, der han visste at han måtte endre seg. Det har han gjort. Vi har det bedre enn noen gang. 

Anonymkode: a24c2...49c

Skrevet

Kjæresten min og jeg ble sammen for første gang for snart 6 år siden. Det gikk raskt derfra og jeg flyttet inn på gutterommet hans. Etter ca. 6 måneder ble det for mye for han og det ble slutt. Vi holdt kontakten og var gode venner (med fordeler, hehe..), men alt jeg ønsket var å få han tilbake - noe han ikke ville. Jeg fikk en «greie» med en annen og han rotet med ei annen. Han taklet dette dårlig og jeg ble forbanna siden han ikke ville bli sammen med meg, men ville ha meg for seg selv. 10 måneder etter det ble slutt innså vi at det var kun hverandre vi ville ha og ble sammen igjen. Har siden den gang aldri tvilt på at det var riktig valg. Nå har vi vært samboere i 4 år og har ei datter på 2 måneder. 

Anonymkode: bc2f0...256

• Liker 1
Skrevet

Takk for at dere deler 😍

Skrevet
På 24.2.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev:

...etter noen år. Fortell ❤️ 

Hvor lenge var dere fra hverandre? Møtte du andre i mellomtiden? Hva gjorde at dere til slutt fant tilbake til hverandre igjen?

Trenger solskinnshistorier - som gir håp for to som er ment til å være sammen, bare kanskje ikke akkurat nå...

Ja, desverre. Har forelsket meg i en annen... 😩

Anonymkode: 48203...d8a

Skrevet

Dette skjedde med eksen min. Vi var unge første gang vi ble sammen. Etter et par år sammen ble det slutt. Etter 1-2 år fra hverandre ble vi sammen igjen, men magefølelsen min var aldri helt enig der. Jeg vet ikke hvorfor jeg tillot oss å bli sammen igjen, men det skjedde. Da ble vi samboere, og alt svartnet for meg. Det varte heldigvis bare i et halvt år, før jeg endelig kom meg ut igjen. Lesson learned 😉 

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Ble sammen da vi var 16 og 21, ble slutt 2 år etter pga press fra svigermor (hun er helt sprø). Savnet ble for stort, for vi hadde jo for så vidt ingen god grunn til å gjøre det slutt. Vi hadde det veldig bra sammen, lo veldig mye, men til slutt bikket det over for kjæresten og pratet ikke med noen på noen uker. Han skjønte det var feil at han droppet meg, da det var «megga» som var problemet, og tok kontakt igjen. Vi møttes igjen, nå er vi sammen og venter enda et barn sammen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...