Gå til innhold

Vil han møte meg? Eller ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skrev til han om han ville møtes igjen og han svarte bare ofc uten noe mer, jeg svarte bare Okey... han har ikke skrevet noe mer etter det og vil heller ikke spørre han når han vil møtes, fordi jeg er litt usikker om jeg vil det. 

hva tenker dere? Jeg vil hell ikke mase 

Anonymkode: 3b25b...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge siden du skrev meldingen? Hvordan har han svart deg tidligere?

Ville ikke skrevet noe mer til han, og heller latt han ta evt initiativ videre.

Skrevet

Vent å se. 

Anonymkode: ec90c...626

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Tutte skrev:

Er det lenge siden du skrev meldingen? Hvordan har han svart deg tidligere?

Ville ikke skrevet noe mer til han, og heller latt han ta evt initiativ videre.

Det er lenge siden vi møtt sist og han har vært litt sånn av og på.. på slutten. 

men ja, skal vente og se.. uansett skal jeg forsette med livet mitt hvis han ikke skriver mer så er det greit:)

skrev mld i går 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lenge siden vi møtt sist og han har vært litt sånn av og på.. på slutten. 

men ja, skal vente og se.. uansett skal jeg forsette med livet mitt hvis han ikke skriver mer så er det greit:)

skrev mld i går 

Det høres lurt ut. Bare trekk deg helt tilbake.

Skrevet

Han virker ikke særlig ivrig 

Anonymkode: db462...924

• Liker 1
Skrevet
På 24.2.2020 den 12.42, Tutte skrev:

Det høres lurt ut. Bare trekk deg helt tilbake.

Han spurte til slutt om når og jeg svarte at det kommer an på han og han skjønte ikke det, men har heller sendt mld om at jeg syns det er best vi ikke møtes igjen.. jeg blir usikker og han virker jo ikke interessert så da er det bare over. 

selv om jeg er veldig interessert i han, så gidder jeg ikke lenger å prøve tho

Skrevet
På 24.2.2020 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Han virker ikke særlig ivrig 

Anonymkode: db462...924

Ja, har skjønt det nå

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spurte til slutt om når og jeg svarte at det kommer an på han og han skjønte ikke det, men har heller sendt mld om at jeg syns det er best vi ikke møtes igjen.. jeg blir usikker og han virker jo ikke interessert så da er det bare over. 

selv om jeg er veldig interessert i han, så gidder jeg ikke lenger å prøve tho

Hvis du er veldig interessert så tror jeg at jeg ville legge til en forklaring på hvorfor du synes det er best at dere ikke møtes igjen og at du blir usikker av sånn av og på. Hvis du ikke allerede har gjort det da. Bare sånn i tilfelle det har vært gode grunner til det. Og da finner du i så fall ut av det. Er ikke alltid de ivrigste mannfolka er så positivt heller.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon.  Men fortalte ham at jeg var usikker på ditten og datten..følte meg nedprioritert, og han skrev masse meldinger tilbake om at jeg ikke burde føle meg sånn, at han i tidligere forhold også har vært opptatt med eget liv og lagt det sosiale til siden, at han er generelt dårlig på å svare og at det er et nyttårsforsett for ham å bli bedre på å skape nære relasjoner med andre mennesker. Selv om han var ærlig og prøvde å få meg til å forstå ham, er jeg fortsatt usikker...

Skrevet
47 minutter siden, meeeg9 said:

Jeg er i samme situasjon.  Men fortalte ham at jeg var usikker på ditten og datten..følte meg nedprioritert, og han skrev masse meldinger tilbake om at jeg ikke burde føle meg sånn, at han i tidligere forhold også har vært opptatt med eget liv og lagt det sosiale til siden, at han er generelt dårlig på å svare og at det er et nyttårsforsett for ham å bli bedre på å skape nære relasjoner med andre mennesker. Selv om han var ærlig og prøvde å få meg til å forstå ham, er jeg fortsatt usikker...

Min erfaring er at de ikke forandrer seg, beklager. 

Anonymkode: 460b3...e1b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at de ikke forandrer seg, beklager. 

Og en ting til, når man føler seg nedprioritert er det gjerne fordi man har med en egoist å gjøre. Egoister får man aldri et godt liv med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...