Gå til innhold

Tar kun smokken av og til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min baby på 2 mnd tar kun smokk av og til. Har andre samme erfaring?

Anonymkode: 9a56f...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme erfaring. Tvinger aldri smokken på, men tilbyr når jeg føler for det. Noen ganger blir smokken tatt imot, andre ganger ikke 😊 Baby er 7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Han ble ikke ordentlig glad i den før han var 4 mnd. Etter det har han stort dett likt den, men nekter av og til under utviklingstrinn

Anonymkode: 0832c...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Var 5 uker da hun fikk smokk første gang og tok den med en gang. Men nå varierer det veldig om hun vil ha den, kan gå flere dager uten, og plutselig er det smokken som skal til for å sovne igjen. Baby er 3 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han var ikke noe interessert. Han var grinete og sov dårlig, så vi prøvde og prøvde til han var 10 mnd. Da ga vi opp. Rett før han fylte to år fant jeg ut at han brukte smokk når han sov i barnehagen 😂 de ble veldig overasket og trodde det var vi som hadde hatt den med, men den har han nok plukket opp et annet sted. Vi begynte å gi han smokk hjemme igjen og plutselig begynte han å sove til 7 i stedet for 5, våknet aldri om natten og var generelt mye lettere å legge. Ett år siden nå, og han er helt smokkegal! 😂

Anonymkode: cd96c...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kose med kinnet for å få lille til å ta smokk de første 3 mndene

Nå elsker lille smokken🙂

Anonymkode: 85b11...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...