Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, og har aldri gjort dette før. Men håper hvertfall på svar.

Så det er en fyr jeg har ligget med et par ganger. Nylig tok han kontakt med meg etter at vi ikke hadde pratet eller sett hverandre på nesten 7 måneder. Han spurte om jeg ville bli med på danskebåten for å pule. Jeg har vært innmari kåt den siste tiden og har ikke hatt sex på lenge, så jeg sa ja. Nå begynner jeg å lure på om det var en god ide likevel 😅 kjenner jo ikke fyren så godt, og det kan fort bli kleint å være sammen alene på en 24-timers cruise. Vi har jo ingen andre planer enn å pule masse. Samtidig føler jeg at jeg ikke kan backe ut nå. 

Hva synes dere? Høres dette helt tåpelig ut? 
Har jo veeeldig lyst på sex, men vet bare ikke hvordan hele greia kommer til å bli. I tillegg har jeg aldri vært på danskebåten før, men har hørt at lugarene er skitne osv. 😥

Anonymkode: 1369f...b75

Skrevet

Det er billig sprit der, så bare drikk deg full og la det stå til? Hvis fyren er kjip er det jo bare å pule noen andre på danskebåten.

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Det er billig sprit der, så bare drikk deg full og la det stå til? Hvis fyren er kjip er det jo bare å pule noen andre på danskebåten.

Jeg drikker ikke, men det hadde jo vært en løsning. 

Skrevet
1 minutt siden, Iceicebabyy skrev:

Jeg drikker ikke, men det hadde jo vært en løsning. 

Da kan du sikkert sjekke noen opp edru?

Skrevet

Ta med kondomer. 

I verste fall hvis dere går lei av hverandre kan du sikkert få ordnet egen lugar. 

Anonymkode: 5f648...765

• Liker 4
Skrevet

Hadde heller tatt inn på hotell så det ikke blir så langvarig og innestengt.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Da kan du sikkert sjekke noen opp edru?

Jo da, det kan jeg nok. Men satser heller på at jeg ikke trenger å gjøre det 😄

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Mye dyrere, og mye mindre å finne på. Da kan man likesågodt ta en kjapp en på toalettet på macern eller noe. 

Hver sin lugar på danskebåten, da kan man gjøre alle danskebåtgreiene og ta med seg uhorvelige mengder sprit og skoleboller hjem. 

Hoteller er sååå kjedelige, båter er mye mer behagelig.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Iceicebabyy skrev:

Jo da, det kan jeg nok. Men satser heller på at jeg ikke trenger å gjøre det 😄

Så da er det ikke noe problem?

Bare bestill hver deres lugar. 

Så kan du knulle i hans lugar og så kan du dra å sove i en seng uten like ferske kroppsvesker.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Ja, akkurat det jeg tenker og. Vi kan liksom ikke gå noen steder, er stuck med hverandre I en båt Håper bare at det ikke blir klein stemning 

Skrevet

Ta det som et eventyr!

Kanskje det blir hyggelig å snakke med han og ikke BARE pule ;)

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Så da er det ikke noe problem?

Bare bestill hver deres lugar. 

Så kan du knulle i hans lugar og så kan du dra å sove i en seng uten like ferske kroppsvesker.

Han har allerede bestilt lugar, med 2 senger. Det er fint at vi får hver vår seng hvertfall. Vi får pule i hans haha

Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Mye dyrere, og mye mindre å finne på. Da kan man likesågodt ta en kjapp en på toalettet på macern eller noe. 

Hver sin lugar på danskebåten, da kan man gjøre alle danskebåtgreiene og ta med seg uhorvelige mengder sprit og skoleboller hjem. 

Hoteller er sååå kjedelige, båter er mye mer behagelig.

Smak og behag:) Jeg hater danskebåt-opplegg. Er man på hotell kan man bevege seg hvor man vil i den byen man er. Toalettene på macern ville jeg ikke brukt alene engang:laugh:

1 minutt siden, Iceicebabyy skrev:

Ja, akkurat det jeg tenker og. Vi kan liksom ikke gå noen steder, er stuck med hverandre I en båt Håper bare at det ikke blir klein stemning 

Ja, det er å forplikte seg ganske lenge med noen du ikke kjenner så godt. Bedre da å kunne bryte opp når man vil.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Pia Sofia skrev:

Ta det som et eventyr!

Kanskje det blir hyggelig å snakke med han og ikke BARE pule ;)

Jeg håper jo på det! Ja, jeg får ta det som et lite eventyr 😄

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Smak og behag:) Jeg hater danskebåt-opplegg. Er man på hotell kan man bevege seg hvor man vil i den byen man er. Toalettene på macern ville jeg ikke brukt alene engang:laugh:

Ja, det er å forplikte seg ganske lenge med noen du ikke kjenner så godt. Bedre da å kunne bryte opp når man vil.

Nettopp! 

Annonse
Skrevet

Han må være keen på noe mer enn bare sex, siden han vil ha deg for seg selv på en båt. 

Anonymkode: 25750...d8d

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må være keen på noe mer enn bare sex, siden han vil ha deg for seg selv på en båt. 

Hmm, det tviler jeg sterkt på. Ellers hadde han vel vist det på andre måter også? 

Skrevet

Han skal ta henne med på eventyr! 🙈 Jeg tror han er keen.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, visp skrev:

Men det er litt sånn overly attached girlfriend å ta knullekompis med på storbyferie. 

Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Men det er litt sånn overly attached girlfriend å ta knullekompis med på storbyferie. 

Man kan ta inn i på et hotell i nærheten av der man bor da. Vi snakker ikke langhelg i Paris:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...