Gå til innhold

Sykepleiere/helsefagarbeidrere, kom hit!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe på sykehjem i sommer, og trenger skoanbefalinger. Ser for meg Adidas/Nike joggesko, men er åpen for det meste så lenge det er bra. God demping og lufting er must. Hvilke sko bruker dere, og hvordan er de å bruke en hel arbeidsdag? Takler ikke å gå rundt og være klam på beina. 

Anonymkode: 8da85...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du bør ta en nærmere titt på Hoka joggesko. Vet at de er mye brukt blant sykepleiere etc på St Olav.

Anonymkode: bea09...5a1

Skrevet

På sommeren anbefaler jeg sandaler.

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at du bør ta en nærmere titt på Hoka joggesko. Vet at de er mye brukt blant sykepleiere etc på St Olav.

Anonymkode: bea09...5a1

De er sikkert gode, men synes de ser veldig tette ut? Ellers er jeg ikke superfan av designet, men takk for tips! 

39 minutter siden, ARima skrev:

På sommeren anbefaler jeg sandaler.

Hmm ja, sikkert ikke dumt med sandaler. Har bare ikke så veldig lyst til å gå til innkjøp av sandaler som jeg mest sannsynlig ikke kommer til å bruke noe mer etter denne sommerjobben. 

Skrevet

For meg er det faktisk ikke skoen i seg selv som er viktig - men å bytte sko midt i vakta:)

Anonymkode: 106a4...fe2

• Liker 1
Skrevet

Sandaler når du jobber inne. Trenger ikke være så dyre. Men de må være skikkelige med stropp bak, ikke birkenstock. Viløe uansett ikke brukt jobbsko utenom jobb med tanke på hygiene, bakterier og smitte. 

Anonymkode: 19b28...109

Skrevet

Bruk sandaler. Med sokker. I helsevesenet er sokker i sandaler akseptert. 

Anonymkode: efc3b...3c3

• Liker 4
Skrevet

Spotec sandaler! Bruker de hele dagen på jobb, luftige og sitter godt på foten. Betalte 499 på coop obs, men selges flere steder

Anonymkode: cac86...355

Skrevet

Sandaler! Joggesko blir altfor varmt syntes jeg, er dessuten enklere å vaske og sprite sandaler og de tørker fortere. 

Anonymkode: 72bc9...047

Skrevet
På 23.2.2020 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Jeg skal jobbe på sykehjem i sommer, og trenger skoanbefalinger. Ser for meg Adidas/Nike joggesko, men er åpen for det meste så lenge det er bra. God demping og lufting er must. Hvilke sko bruker dere, og hvordan er de å bruke en hel arbeidsdag? Takler ikke å gå rundt og være klam på beina. 

Jeg brukte new balance før, de var veldig behagelige å bruke når jeg måtte stå og gå i flere timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...