AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Jeg skal jobbe på sykehjem i sommer, og trenger skoanbefalinger. Ser for meg Adidas/Nike joggesko, men er åpen for det meste så lenge det er bra. God demping og lufting er must. Hvilke sko bruker dere, og hvordan er de å bruke en hel arbeidsdag? Takler ikke å gå rundt og være klam på beina. Anonymkode: 8da85...6fb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Tenker at du bør ta en nærmere titt på Hoka joggesko. Vet at de er mye brukt blant sykepleiere etc på St Olav. Anonymkode: bea09...5a1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du bør ta en nærmere titt på Hoka joggesko. Vet at de er mye brukt blant sykepleiere etc på St Olav. Anonymkode: bea09...5a1 De er sikkert gode, men synes de ser veldig tette ut? Ellers er jeg ikke superfan av designet, men takk for tips! 39 minutter siden, ARima skrev: På sommeren anbefaler jeg sandaler. Hmm ja, sikkert ikke dumt med sandaler. Har bare ikke så veldig lyst til å gå til innkjøp av sandaler som jeg mest sannsynlig ikke kommer til å bruke noe mer etter denne sommerjobben. Anonymkode: 8da85...6fb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 For meg er det faktisk ikke skoen i seg selv som er viktig - men å bytte sko midt i vakta:) Anonymkode: 106a4...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 Sandaler når du jobber inne. Trenger ikke være så dyre. Men de må være skikkelige med stropp bak, ikke birkenstock. Viløe uansett ikke brukt jobbsko utenom jobb med tanke på hygiene, bakterier og smitte. Anonymkode: 19b28...109
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 Bruk sandaler. Med sokker. I helsevesenet er sokker i sandaler akseptert. Anonymkode: efc3b...3c3 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 Spotec sandaler! Bruker de hele dagen på jobb, luftige og sitter godt på foten. Betalte 499 på coop obs, men selges flere steder Anonymkode: cac86...355
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 Sandaler! Joggesko blir altfor varmt syntes jeg, er dessuten enklere å vaske og sprite sandaler og de tørker fortere. Anonymkode: 72bc9...047
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2020 #10 Skrevet 28. februar 2020 På 23.2.2020 den 17.06, AnonymBruker skrev: Jeg skal jobbe på sykehjem i sommer, og trenger skoanbefalinger. Ser for meg Adidas/Nike joggesko, men er åpen for det meste så lenge det er bra. God demping og lufting er must. Hvilke sko bruker dere, og hvordan er de å bruke en hel arbeidsdag? Takler ikke å gå rundt og være klam på beina. Anonymkode: 8da85...6fb Jeg brukte new balance før, de var veldig behagelige å bruke når jeg måtte stå og gå i flere timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå