Gå til innhold

Redneck i blodet men under 16

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ganske harry av meg, å liker godt å ragge og mekke, og country/50-60s musikk.

Men jeg vet ikke hva spennende jeg kan gjøre når alt av kjøretøy er 16 og 18års grense (små unntak finnes jo, av elektriske).

Men jeg trenger hjelp til hva jeg kan gjøre som handler om mekking og ragging og alt det tullet de finner på i bl.a norsk rednecks

Anonymkode: 5a948...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett deg først inn i hva en Redneck er. Det tullet du ser på TV er akkurat det. Tull.

Anonymkode: 4c15c...174

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kleint. Skaff deg sånn sparkesykkel.

Anonymkode: ad075...75a

Uff, det ser så dumt ut å suse rundt på noen små sparkesykler

Anonymkode: 51720...368

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg først inn i hva en Redneck er. Det tullet du ser på TV er akkurat det. Tull.

Anonymkode: 4c15c...174

Jeg gidder ikke sette meg inn i det, poenget er at jeg synes det som skjer på serien er min greie og min type humor og det er sånt jeg vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en ordentlig utdannelse så kommer du ut av det sporet du er på nå. Det fører deg bare til uføretrygd og at du får barn med søsteren din

Anonymkode: b8278...879

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en ordentlig utdannelse så kommer du ut av det sporet du er på nå. Det fører deg bare til uføretrygd og at du får barn med søsteren din

Anonymkode: b8278...879

Var akkurat det jeg spurte om😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de andre. Du må selv følge din stil. Men du kan vel mekke på alt som kan mekkes. Er det ingen i nærheten av deg med privat mekkegarasje? Der bør du vel kunne henge og bli kjent med folk. Er vel rånere i en hver avsides krok i landet. Kanskje de til og med har forum du kan melde deg inn i? 

Men jeg håper du tar en utdannelse og ser litt seriøst på livet også 😉 

Anonymkode: 7a70f...a5f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff deg en gammel moped(ala raufossmoped, det er jævlig tøft) eller en lettsykkel, det er relativt enkelt å mekke på, og du kan ta lappen på det når du blir 16. Du har lov å ha et kjøretøy selvom du ikke får kjøre det på veien. Du kan også kjøre på bane før du er 16, sjekk med forskjellige bilcross-steder, så er det alltid noen som syns det er kjempekult at du er interessert og vil hjelpe deg så godt de kan. Sjekk ut om det er noen mekkeklubber for ungdom i nærheten av der du bor, er mange av det rundt om på østlandet iallfall. Og for guds skyld, begynn å spar. Hvis du skal ha bil som hobby, så er det greit å ha litt i hobby-kassa. Er ikke noe gøy når plutselig ett eller anna kapitulerer og du ikke har råd til deler. Ta det fra en som sto igjen og mekka på den jævla volvon, skjærtorsdag, mens venna mine fikk dratt til strømstad. :P

Anonymkode: 0363e...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

skaff deg en gammel moped(ala raufossmoped, det er jævlig tøft) eller en lettsykkel, det er relativt enkelt å mekke på, og du kan ta lappen på det når du blir 16. Du har lov å ha et kjøretøy selvom du ikke får kjøre det på veien. Du kan også kjøre på bane før du er 16, sjekk med forskjellige bilcross-steder, så er det alltid noen som syns det er kjempekult at du er interessert og vil hjelpe deg så godt de kan. Sjekk ut om det er noen mekkeklubber for ungdom i nærheten av der du bor, er mange av det rundt om på østlandet iallfall. Og for guds skyld, begynn å spar. Hvis du skal ha bil som hobby, så er det greit å ha litt i hobby-kassa. Er ikke noe gøy når plutselig ett eller anna kapitulerer og du ikke har råd til deler. Ta det fra en som sto igjen og mekka på den jævla volvon, skjærtorsdag, mens venna mine fikk dratt til strømstad. :P

Ja også vil jeg legge til at om du er interessert i motor, så kan du jo starte med å plukke fra hverandre en gammel gressklipper eller noe, det er god læring det og, og gamle gressklippere finner du overalt! Alt du trenger er noen størrelser fastnøkler sånn helt enkelt. Hvis du vil ha litt ekstra komfort så kjøper du deg skralle. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2020 at 9:57 PM, AnonymBruker said:

Uff, det ser så dumt ut å suse rundt på noen små sparkesykler

Ikke dummere enn å råne rundt med sørstatsflagg ;)

Anonymkode: 88ad1...a69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dummere enn å råne rundt med sørstatsflagg ;)

Mens noe av det dummeste jeg har sett er en voksen mann i dress og med viktig koffert på sparkesykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne deg noen utrangerte gressklippere og lag deg kjøretøy med gressklippermotor, få deg en moped som trenger å fikses ( du har kanskje ikke lov til å kjøre den på veien, men du kan mekke på den og se om den starter) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Mens noe av det dummeste jeg har sett er en voksen mann i dress og med viktig koffert på sparkesykkel

Haha, ja, det er vel godt vi alle ser forskjellig på ting.

Skru og mekk, kjøp en tempo og finn en klubb som pusler med slikt - eller noe lignende. Det er nok mange som vil være "motstandere", men også mange likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru og mekk, kjøp en tempo og finn en klubb som pusler med slikt - eller noe lignende. Det er nok mange som vil være "motstandere", men også mange likesinnede.

Min erfaring er at når folk får være med og se hvordan ting faktisk er og møte folka de er så imot, så endrer de mening. Bilmiljøet har et ufortjent dårlig rykte mener jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tempo er faktisk en veldig god idė, for de ligger høyt i pris når de er ferdig restaurert. Minuset i dette tilfellet er at det er absolutt ikke noe redneckmiljø i Tempoklubbene. Dette er stort sett stødige familiefedre med gode jobber som gjerne har en tre-fire-fem Tempoer i hundretusenkronersklassen i garasjen. 

Mange av dem bruker til og med stresskoffert på jobb. 😁

Anonymkode: cef37...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner et par gutter, etter hvert blitt småvoksene, men de har drevet med Tempo i årevis allerede. Mulig de er litt småsære, men hvilken redneck er vel ikke det? De var medlem i noe interesseklubb også, uten at jeg vet noe mer enn at de hadde det kjempegøy, var harry som bare det, med flagg på moppen og gammel amerikansk musikk i mekkegarasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke vite om kofferten er vikig eller ikke. Hvis det ikke er en viktig koffert så forandrer jo alt seg - da er det kjempekult synes jeg!

Anonymkode: 22b8c...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke vite om kofferten er vikig eller ikke. Hvis det ikke er en viktig koffert så forandrer jo alt seg - da er det kjempekult synes jeg!

Anonymkode: 22b8c...1ec

Haha ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...