Gå til innhold

Tesla bileiere som ikke burde hatt lappen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange tesla sjåfører som kjører under fartsgrensen, der det er oversiktlig og ikke engang glatt veibane. For meg virker det som om mange tesla eiere ikke har behov for bil og ikke burde hatt lappen engang. Mange farlige trafikksituasjoner oppstår pga de hindrer øvrig trafikk. Kanskje ikke rart de topper skadestatistikken. De kunne fint brukt sykkelen i stede om de skal kjøre langt under fartsgrensen, og bremse ned til 10kmt over fartshumper. Drittbil som også koster altfor mye.

Anonymkode: d7f53...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nesten aldri jeg har opplevd en Tesla som ligger under fartsgrensen. 

Jeg har heller ikke opplevd at det er en drittbil. Jeg synes det at jeg kan heve og senke den og at det er firehjulstrekk og elmotor gjør at den kommer seg frem bedre enn Leafen og andre biler vi har hatt tidligere, og vi bor innerst på en grusvei som ikke alltid har enkle kjøreforhold på vinteren. Jeg må nok frem med kjettinger til Leafen hvert år, men jeg har ikke trengt det til Teslaen enda. (Har nå kjørt 300 000 km i elbil og 135 000 i Tesla)

Anonymkode: 7e7f0...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier hverken Tesla, eller noen annen form for ''symaskin'' på hjul, bare så det er sagt.

Synes Teslaeiere får en del unødvendig pes. I området jeg kjører nesten daglig, er Teslasjåfører noen av de flinkeste når det kommer til BLINKLYSBRUK! Jeg haaaaaater folk som ikke evner å bruke blinklys i rundkjøringer. Tydeligvis ekstrautstyr på BMW, spesielt.

Men at Teslaeiere er flinke til å krasje, er det nok muligens noe i. Hadde en bil inne til oppretting, og på parkeringsplassen der var Tesla usedvanlig godt representert.

 

Anonymkode: 0b9c5...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...