AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Den siste tiden som jeg har vært på Tinder har jeg fått en del matcher.Her har jeg fått til en samtale med de aller fleste. Noen av disse samtalene har død ut etter et par meldinger og det er forsåvidt greit. Da har jeg beholdt matchene 2-3 uker for å se om samtalen ble gjenopprettet ved at jeg eller vedkommende har tatt opp samtalen. I de aller fleste gangene har ikke det skjedd. Da har jeg slettet matchene eller slettet Tinder og tatt meg en pause i 1-2 måneder. Når jeg på et senere tidspunkt har opprettet Tinder igjen eller Happn har jeg blitt likt av de samme personene som jeg har slettet der samtalen har død ut. Dette har skjedd 3 ganger med 2 personer. Hva i alle dager er greia med det? Jeg har brukt samme bilder alle gangene. Anonymkode: 93937...30e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Sånn er d her og bare litt annen vri samme person liker meg på kanskje 3 forskjellige apper. Men svarer ikke om jeg sier hei. Anonymkode: 93b5e...7a9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Jaja. Dere får i det minste likes og matcher. Tenk på dem som ikke gjør det. 🤷♂️ Anonymkode: 4ae6c...278
MakeItHappen Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 Etter å hatt kjæreste ett års tid er jeg tilbake på Tinder. Tre av de som har sveipet på meg er menn jeg var på date med i fjor hvor det ikke var kjemi. Bruker samme hovedbilde og navn. Beviser at menn ikke ser så nøye på hvem de sveiper på😂
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Har opplevd at mennene tar kontakt også jeg, uten å huske at jeg har avvist dem et halvt år tidligere, han ene etter en date faktisk også.🙄 Så her klager menn på at de ikke får matcher og oppmerksomhet fra damer, så husker de ikke en gang de som de har vært i kontakt med kort tid i forveien... Anonymkode: 7c372...71e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja. Dere får i det minste likes og matcher. Tenk på dem som ikke gjør det. 🤷♂️ Anonymkode: 4ae6c...278 Hadde ikke du syns d var irriterende å få match og tro at de vil ha kontakt? Er ikke noe lengre om man får match😂. Bare enda mer irriterende når de ikke svarer. Hadde jeg foretrekt å ikke få match de er sikkert folk som sveiper alt høyre 😂 Anonymkode: 93b5e...7a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå