AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Hei. Tidligere i år hadde jeg valget mellom avtalespesialist og DPS. Valgte avtalespesialist siden tenkte at hn kunne følge meg lenger, angrer litt nå... 2. time: "ja, så det virker som du har blitt mer deprimert mens du har ventet på behandling" 3. time: "virker som du ikke er deprimert lenger, sikker på at du trenger en time til her?" (fordi jeg har funnet på en rekke tiltak for å flykte fra livet mitt slik det er nå, men hadde jo vært fint å kanskje få bukt med disse psykiske plagene når jeg først går i terapi..) ellers skjønte jeg ikke helt poenget, følte hn var mer opptatt av å snakke om hva hn kan, men så ikke hvordan dette skulle hjelpe meg.... hjelp! Anonymkode: 6c181...518
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Hvor lenge har du gått der? Mange timer? Anonymkode: 0f20f...dd6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Litt tull er det nok ja Anonymkode: d5876...ffa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 Man er jo litt avhengig av å ha kjemi med behandleren sin. Og så tar det gjerne noen timer å bli kjent. Det finnes også mange retninger innenfor faget, kanskje du trenger en annen retning? Anonymkode: c2cef...88e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Det er ikke sikkert det hadde vært så mye bedre på DPS. Alt avhenger av psykologen. Noen har man bare ikke kjemi med. Gi psykologen din litt tid. Han trenger å bli kjent med deg også. Og vær ærlig på at du trenger flere timer. Anonymkode: a3bdf...7e7
Anonymburker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 (endret) Tror den viktigste jobben man gjør er den man gjør selv. En psykolog kan ikke gjøre annet enn å veilede. Hverken psykolog eller piller skal fikse meg. Det skal jeg klare selv, helt på egenhånd. Endret 24. februar 2020 av Expandable86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå