AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Snakker dere menn om kvinner dere dater (når intensjonen er forhold) og som dere liker godt til kompiser? Ber dere om råd fra kompiser osv, eller er det litt sånn at menn ikke snakker så mye om hva de føler til kompiser? Anonymkode: 8d9f6...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Tja, det spørs. Kan snakke om det, men ber ikke om råd. Anonymkode: 3af25...3e4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Jeg dater bare gifte damer så jeg forteller ingen om det.- naturlig nok. Anonymkode: b40a7...deb 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 Hva skal man med kamerater når man har KG? :-) Jeg har fått et hekt på en gift dame, og det har jeg kun diskutert med barndomskameraten, som bor langt unna. Jeg sier ellers ikke så mye om hvem jeg treffer. Kun hvis daten var skikkelig mislykka, eller at hun var veldig spesiell, da kan det jo være litt morsomt å prate om. Anonymkode: b122a...93f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå