Gå til innhold

Yoga for bedre sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om yoga bidrar til bedre sex? Er det eventuelt annen type trening som kan føre til et bedre sexliv?

Anonymkode: 9230d...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stretching og markløft, kombinert med svær kølle.

Jepp, jepp.

Anonymkode: ebd55...445

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve mange ting som tantrisk sex og kegeløvelser

Anonymkode: 842d6...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tantrisk. Det er egentlig bare samkjørt pust og nærhet, av det jeg har prøvd. 
 

Å drive med yoga generelt, gjør at man blir mer fleksibel, og man kan tøye beina litt mer i ulike stillinger. Det samme med ryggen. 
 

På youtube ligger det videoer man kan prøve ut sammen med partner. Dette er videoer med klærne på. 😉
 

Kamasutra er ganske innviklet. Krever normal kroppsvekt, fleksibilitet og styrke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, liljene skrev:

Jeg liker tantrisk. Det er egentlig bare samkjørt pust og nærhet, av det jeg har prøvd. 
 

Å drive med yoga generelt, gjør at man blir mer fleksibel, og man kan tøye beina litt mer i ulike stillinger. Det samme med ryggen. 
 

På youtube ligger det videoer man kan prøve ut sammen med partner. Dette er videoer med klærne på. 😉
 

Kamasutra er ganske innviklet. Krever normal kroppsvekt, fleksibilitet og styrke. 

Stretch_me på YouTube. 

Anonymkode: ebd55...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantrisk sex. Hvor har dere lært om det? Er det noe man må lese seg opp på eller har dere lært av noen andre? 

Anonymkode: 9230d...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...