Gå til innhold

Noen som kan anbefale med duftpinner?🤩


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger noe som lukter kjempe godt!

Ikke noe som er kvalmende.

 

Anonymkode: d739e...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger noe som lukter kjempe godt!

Ikke noe som er kvalmende.

 

Anonymkode: d739e...328

Rituals i rosa/rød flaske elsker jeg 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Absurdah skrev:

Rituals i rosa/rød flaske elsker jeg 😄

51E0463E-1FDC-4CAD-ADAA-C9D056A886B0.thumb.png.1ecbb94b0a43e1b92635c913fd0691be.pngdenne?:)

Anonymkode: d739e...328

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

51E0463E-1FDC-4CAD-ADAA-C9D056A886B0.thumb.png.1ecbb94b0a43e1b92635c913fd0691be.pngdenne?:)

Anonymkode: d739e...328

Yes! Jeg elsker den lukten, men de har mange andre gode også, om du ikke skulle likt denne :) 

Koster 225 for en flaske+duftpinner med. Holder i lang tid om du kun bruker 2-3 pinner og ikke så mange i 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Skandinavisk sine! Diskret, og mange forskjellige typer lukter :) Varer lenge!

Anonymkode: 7d754...8b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rituals sine er gode😊 Jeg liker godt den med jasmin (gullfarget beholder), og også den som tilhører turkisfarget håndsåpe (husker ikke hva den heter). 

Anonymkode: 33cc4...69f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Absurdah skrev:

Rituals i rosa/rød flaske elsker jeg 😄

Nei! Jeg kastet nettopp bort nesten 300kr på den. Klarer ikke ha den inne i det hele tatt. Den lukter bestemor. 

Lukt på den før du kjøper, mitt råd. 

Anonymkode: 81f93...d09

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Jeg kastet nettopp bort nesten 300kr på den. Klarer ikke ha den inne i det hele tatt. Den lukter bestemor. 

Lukt på den før du kjøper, mitt råd. 

Anonymkode: 81f93...d09

Det skrev jeg også! Det er smak og behag og jeg kom med én type lukt JEG liker. Har ikke sagt at alle elsker denne. 
 

Når man skal bruke såpass mye på duft, så lukter vel de fleste på de ulike duftene før de kjøper? 😑

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Jeg kastet nettopp bort nesten 300kr på den. Klarer ikke ha den inne i det hele tatt. Den lukter bestemor. 

Lukt på den før du kjøper, mitt råd. 

Anonymkode: 81f93...d09

Kanskje din bestemor? Jeg lukter ingen bestemor av den. 

Anonymkode: 5c037...3a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje din bestemor? Jeg lukter ingen bestemor av den. 

Anonymkode: 5c037...3a7

Enig. Må si det da lukter en veldig nice bestemor haha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Skandinavisk sine! Diskret, og mange forskjellige typer lukter :) Varer lenge!

Anonymkode: 7d754...8b7

Hvor lenge omtrent?🙂

Har bare prøvd en type før (billig variant) og den var tom ila 2-3 uker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rituale sine blir tomme veldig fort, etter min erfaring. 

Anonymkode: 49dd8...d2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rituale sine blir tomme veldig fort, etter min erfaring. 

Anonymkode: 49dd8...d2a

Enig i dette.

Jeg kjøper mine på Nille :) Hatt min på badet siden oktober og den lukter godt enda! Veldig fornøyd :)

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Nerine_ said:

Hvor lenge omtrent?🙂

Har bare prøvd en type før (billig variant) og den var tom ila 2-3 uker. 

Min Skandinavisk har vel generelt vart i sånn... 1 år? Har du veldig tørr bolig eller? Setter ikke alle pinnene i, og min varer leeeeenge. Kjøper ikke billige slike, jeg liker at de er laget skikkelig. Skandinavisk sine er gode, Fjord spesielt, og de har nettopp lansert sin "Next Generation" kampanje der de deler at de har tatt steget til å bli enda mer miljøvennlige.

Endret av Scherbatsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Holder meg til duftlys, kjøper på Meny, Sparkjøp og Rema. Gode og billige. Spesielt herlig lukt er Glade Jasmin & Sandalwood, ca 45 kr på Meny. Og fint glass du kan bruke om igjen til telys...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Scherbatsky skrev:

Min Skandinavisk har vel generelt vart i sånn... 1 år? Har du veldig tørr bolig eller? Setter ikke alle pinnene i, og min varer leeeeenge. Kjøper ikke billige slike, jeg liker at de er laget skikkelig. Skandinavisk sine er gode, Fjord spesielt, og de har nettopp lansert sin "Next Generation" kampanje der de deler at de har tatt steget til å bli enda mer miljøvennlige.

Oj så lenge ja. Nei har helt normalt luftfuktighet inne. 

Skal prøve skandinavisk sin jeg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Scherbatsky skrev:

Min Skandinavisk har vel generelt vart i sånn... 1 år? Har du veldig tørr bolig eller? Setter ikke alle pinnene i, og min varer leeeeenge. Kjøper ikke billige slike, jeg liker at de er laget skikkelig. Skandinavisk sine er gode, Fjord spesielt, og de har nettopp lansert sin "Next Generation" kampanje der de deler at de har tatt steget til å bli enda mer miljøvennlige.

Har hatt min skandinavisk siden april i fjor. Snart tom. 

Jeg liker godt fjord og bær. Bær er veldig søt da, men jeg liker søtt. Fjord påbudet og bær i stua med2 pinner hver. 

Men de lukter veldig sterkt deførste 2-3 døgnene 

Anonymkode: fe18e...fab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Har hatt min skandinavisk siden april i fjor. Snart tom. 

Jeg liker godt fjord og bær. Bær er veldig søt da, men jeg liker søtt. Fjord påbudet og bær i stua med2 pinner hver. 

Men de lukter veldig sterkt deførste 2-3 døgnene 

Anonymkode: fe18e...fab

Nat var min favoritt :( Men Bær er god den også! Og Jul (i lysform, siden duftene holder så lenge hos meg og det føles litt bortkastet å kjøpe pinnene) kjøper jeg hver November. Virkelig et godt merke, som anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ømfintlig for lukter og får intens hodepine og til tider pustebesvær av de aller fleste duftlys, røkelse og duftpinner jeg har vært borti.Til jul fikk vi Rituals sin Haman duftpinner, og selv om jeg var skeptisk, ville jeg prøve siden jeg har så gode minner fra haman i Tyrkia. Den står på badet, med én pinne, og jeg liker den kjempegodt. Gir en subtil godlukt uten å gi meg hodepine. Ikke lukter den utpreget kunstig heller, den lukter som haman såpen.

Anonymkode: 7f8ea...f4c

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...