Gå til innhold

vil du ha en øl?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tenerifi

hva ville du som kvinne ha gjort i følgende scenario?

"du er kvinne i tyveårene, på shoppingtur med et par venninner. dere går forbi en uterestaurant og der sitter et par fyrer i 30-40 årsalderen. de sier dere må slå dere ned og ta dere en øl".

hva ville du ha gjort? jeg og venninnene mine bare kniste og gikk videre, men i ettertid syns jeg det kanskje hadde vært litt hyggelig. kanskje vi ville fått et glass øl eller vin gratis og en hyggelig prat? vi vet selvsagt ikke om disse karene ville hatt noen baktanker men vi ville ha nøyd oss med litt gratis drikke og en prat.

hva ville dere ha gjort og hva tror dere ville ha skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de var kjekke hadde det sikkert vært stas, og da kunne jeg nok satt meg ned hvis jeg var i rette humøret :kul:

Hva har man å tape?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var sammen med den riktige venninna og i det riktige humøret, og karene så hyggelige ut, så kunne jeg godt ha satt meg ned ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Ja jeg kunne sikkert satt meg ned om det passet meg slik, og om mennene virket hyggelige.

Til de som sier at man ikke får noe gratis: Man selger seg da ikke for et glass øl heller. Er verden kommet så langt at man ikke kan ta et glass med mennesker som virker hyggelige uten at man er nødt å legge noe mer bak?

PS: Hva om det er Mannen i Ditt Liv som sitter der? Hvem vet? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er rart med dere damer er at dere ser det på som en kostnad å ha sex med menn. Det er altså noe dere "gir" til menn, kanskje en slags belønning til menn dere synes fortjener det.

Hvorfor har dere slike holdninger damer, burde ikke sex være noe fint og gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Det som er rart med dere damer er at dere ser det på som en kostnad å ha sex med menn. Det er altså noe dere "gir" til menn, kanskje en slags belønning til menn dere synes fortjener det.

Hvorfor har dere slike holdninger damer, burde ikke sex være noe fint og gratis?

Hvordan kom du med en slik konklusjon ut av de svarene her, og hva har egentlig denne tråden med sex å gjøre? Kvinner har ikke sex med alle menn de blir kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var sammen med den riktige venninna og i det riktige humøret, og karene så hyggelige ut, så kunne jeg godt ha satt meg ned ei stund.

Eg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

tja, er mulig jeg hadde gjort det.. kommer selvfølgelig ann på om mennene ser sleipe ut eller ikke, men godt mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sitter med kompiser på en cafe og ser noen damer gå forbi så evaluerer vi muligheten for at det skal være verdt bryderiet med å igangsette kommunikasjon med kvinner. Kanskje med litt smiling og flørting kan vi gå mens damene prøver det nye visakortet sitt for bordregninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Jeg hadde aldri satt meg ned - hadde ikke en gang vurdert det, jeg! Så pysete er jeg!

Samme her, så hadde jeg tenkt på det i ettertid hvorfor jeg må være så himla pysete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt lyst på en øl - hvorfor ikke? :)

Hvis det viste seg at de var ute etter noe helt annet enn bare en samtale, kunne man bare gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...