AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Skrevet 22. februar 2020 Hvordan fortelle det på en ok måte? Bare si det som det er? Anonymkode: 06b65...460
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. februar 2020 #2 Skrevet 22. februar 2020 Ja, si det som det er. Og ha respekt og forståelse om din venn ikke vil være din venn, hvis vedkommende vil mer enn å bare være venner. Ikke alltid enkelt å bare være venn når man egentlig føler mer
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 6 minutter siden, Dævendøtte skrev: Ja, si det som det er. Og ha respekt og forståelse om din venn ikke vil være din venn, hvis vedkommende vil mer enn å bare være venner. Ikke alltid enkelt å bare være venn når man egentlig føler mer Helt sant. Takk! Anonymkode: 06b65...460 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 Hvor lenge har dere datet? Anonymkode: 98c46...bb9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere datet? Anonymkode: 98c46...bb9 Litt for lenge, desverre. Anonymkode: 06b65...460
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Er så redd dette er personen jeg dater.. 🙈 Anonymkode: 4a388...25e 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt for lenge, desverre. Anonymkode: 06b65...460 Jeg gjorde det samme i fjor. Jo lenger man dater, jo vanskeligere blir det. Men man får bare bite i det sure eplet og si det som det er, så ydmykt og hyggelig det kan gjøres. Kjipt er det uansett. Anonymkode: 2471d...2ec
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt for lenge, desverre. Anonymkode: 06b65...460 Mer enn 3 mnd? Anonymkode: 98c46...bb9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #9 Skrevet 22. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så redd dette er personen jeg dater.. 🙈 Anonymkode: 4a388...25e Det er det ikke. Har du avtale om at vi skal møtes i kveld? 😔 Anonymkode: 06b65...460
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #10 Skrevet 22. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det ikke. Har du avtale om at vi skal møtes i kveld? 😔 Anonymkode: 06b65...460 Nei, ikke i kveld. Ska du dumpe ikveld? Anonymkode: 4a388...25e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #11 Skrevet 22. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke i kveld. Ska du dumpe ikveld? Anonymkode: 4a388...25e Vi skal snakke sammen i kveld, ja. Anonymkode: 06b65...460
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #12 Skrevet 22. februar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det samme i fjor. Jo lenger man dater, jo vanskeligere blir det. Men man får bare bite i det sure eplet og si det som det er, så ydmykt og hyggelig det kan gjøres. Kjipt er det uansett. Anonymkode: 2471d...2ec Enig. Takk! Anonymkode: 06b65...460
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #13 Skrevet 22. februar 2020 Håper nesten at dette er personen jeg dater. Har litt samme problem - liker ham godt, men har ikke klart å utvikle følelser enda. Er villig til å gi det litt mer tid, da han har mange kvaliteter jeg setter veldig pris på. Vi har også mange felles interesser. Men jeg føler at jeg snart må ymte frempå om at de store følelsene ikke er der. Det er litt kjipt dersom han har utviklet følelser for meg, og jeg ikke kan gjengjelde dem. Vet at han har blitt såret skikkelig stygt av ei jente tidligere, som ikke var ærlig med ham. Tror derfor at det er lurest å fortelle at dette tar litt tid for meg, slik at gan ikke føler seg «lurt» senere. Men det er vanskelig å ta det opp. Anonymkode: 90c7a...79a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #14 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det ikke. Har du avtale om at vi skal møtes i kveld? 😔 Anonymkode: 06b65...460 Nå er jeg redd dette er meg 😬 Men får se hva som skjer i kveld da 😬 Anonymkode: f7a99...adf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #15 Skrevet 22. februar 2020 Han jeg var sammen med lot det gå over ett år. Ett fuckings år før han sa han aldri hadde hatt de rette følelsene for meg. Vær ærlig fra starten, og ikke utsett mer enn du må for å få en verdig avslutning. Husk at det er en person med følelser i andre enden, som forhåpentligvis er på et helt annet sted følelsesmessig enn deg. Anonymkode: 5ba19...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #16 Skrevet 22. februar 2020 3 timer siden, Dævendøtte skrev: Ja, si det som det er. Og ha respekt og forståelse om din venn ikke vil være din venn, hvis vedkommende vil mer enn å bare være venner. Ikke alltid enkelt å bare være venn når man egentlig føler mer Helt klart dette, om vedkommende er forelsket og glad i den andre som "kjæreste" eller de faktisk er kjærester og skal gå over til å være venner blir det for de fleste veldig vanskelig. Bare det å se at andre kommer inn i livet til den som bare vil være venn og vite at de har sex med hverandre? Det sier seg selv at om en da er noenlunde riktig sammenskrudd vil det bare skape dårlige følelser. Ville aldri gått fra å være en date, kjæreste til å bli en venn. Da går jeg heller videre og finner en som passer sammen med meg som kjæreste og også blir min beste venn. Anonymkode: 50bf3...ea2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #17 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg føler at jeg snart må ymte frempå om at de store følelsene ikke er der. Det er litt kjipt dersom han har utviklet følelser for meg, og jeg ikke kan gjengjelde dem. Vet at han har blitt såret skikkelig stygt av ei jente tidligere, som ikke var ærlig med ham. Tror derfor at det er lurest å fortelle at dette tar litt tid for meg, slik at gan ikke føler seg «lurt» senere. Men det er vanskelig å ta det opp. Det er bare å være voksen å ta det opp, så være klar over at du må gi slipp på vedkommende og ikke forsette å gi bare "smuler" når det passer deg fordi du eventuelt ikke finner en ny. Den samtalen skal jeg ta snart også, men jeg er den som har følelser og den andre virker det som det har dabbet helt av. Hun har ikke guts til å ta dette opp, så da må jeg gjøre det og tror at det ender med at det er slutt for alltid. Vil bare ikke være sammen med noen som ikke har de rette følelsene eller om hun har det ikke prioriterer forholdet vårt. Det er vanskelig, men det må gjøres. Anonymkode: 50bf3...ea2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #18 Skrevet 22. februar 2020 Ærlighet varer lengst... Det er mye bedre at vedkommende får vite sannheten, så har personen det å forholde seg til. En avvisning kan være vond å få, men uansett bedre enn å bli holdt for "narr". Hilsen en som er lei feige ghoostere. Anonymkode: eaecf...adf 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. februar 2020 #19 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper nesten at dette er personen jeg dater. Har litt samme problem - liker ham godt, men har ikke klart å utvikle følelser enda. Er villig til å gi det litt mer tid, da han har mange kvaliteter jeg setter veldig pris på. Vi har også mange felles interesser. Men jeg føler at jeg snart må ymte frempå om at de store følelsene ikke er der. Det er litt kjipt dersom han har utviklet følelser for meg, og jeg ikke kan gjengjelde dem. Vet at han har blitt såret skikkelig stygt av ei jente tidligere, som ikke var ærlig med ham. Tror derfor at det er lurest å fortelle at dette tar litt tid for meg, slik at gan ikke føler seg «lurt» senere. Men det er vanskelig å ta det opp. Anonymkode: 90c7a...79a Innerst inne vet du nok om dette kan bli en kjæreste eller ikke. Og det å ymte frampå er å gå rundt grøten, si det som det er så fort du selv vet svaret.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #20 Skrevet 22. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det ikke. Har du avtale om at vi skal møtes i kveld? 😔 Anonymkode: 06b65...460 Ja d kan godt hende at det faktisk var meg. Fikk da en liten forvarsel med å lese dette før jeg dro avgårde tidligere i kveld. Om det ikke var meg så er det 2 på en lørdagskveld som får en litt kjip avslutning. Jeg kunne gjerne ha sett det litt lengre, men som jeg sa i kveld, bedre å være ærlig med en gang og ikke fra det utover flere mnd. For ofte så bare vet man at det ikke kommer til å fungere. Kjipt men sant. Anonymkode: f7a99...adf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå