AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #1 Del Skrevet 22. februar 2020 Skriftlig er det bare en bokstavs forskjell, men muntlig er det stor forskjell på trykk og stavelser. Tanker? Anonymkode: 4259c...50f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 22. februar 2020 #2 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg synes nok det. Men har hørt om søsken som heter Anders og Andreas, Marte og Martin, Oda og Ada. Barna vokser opp og vil ikke for alltid bli nevnt i samme setning det går bra å ha like navn, men jeg ville ikke ønsket det for egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Del Skrevet 22. februar 2020 Nei da. Fint det! Anonymkode: 55be8...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #4 Del Skrevet 22. februar 2020 For likt. Kall i hvert fall ikke ungen Marte Marie. Anonymkode: 85aed...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Del Skrevet 22. februar 2020 Synes ikke det blir for likt, siden uttalen blir helt ulik. Marie og Maria hadde blitt for likt. Anonymkode: 2aa1f...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Del Skrevet 22. februar 2020 Kjenner 2 søstere som heter det, ikke tenkt på at det er noe problem Anonymkode: 8a4b0...032 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornelia Skrevet 22. februar 2020 #7 Del Skrevet 22. februar 2020 Fine navn begge to og jeg synes ikke det er for likt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Del Skrevet 1. mars 2020 Det er strengt tatt bare en bokstav som skiller navnene da.. Ville kanskje funnet et annen alternativ Anonymkode: 05713...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May Angelica Skrevet 6. januar 2021 #9 Del Skrevet 6. januar 2021 Går ei i klassen min som heiter Marthe og ho har ei storesøster som heiter Marie og ein storebror som heiter Mons. Det er jo berre sanne forbokstav. Ville nok foretrukket å skrive Marthe i staden for Marte. Høyr kor nydelig det er: Marthe/Marte og Marie Marie og Marthe/Marte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Del Skrevet 6. januar 2021 Vet om ei som heter Marte Marie, aldri reagert på at navnene er like🤔 Anonymkode: 035fe...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå