Gå til innhold

Seksuell humor

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øøøeh, nei, jeg blander definitivt ikke humor med humør. Jeg vet utmerket godt om jeg er i godt (eller dårlig) humør eller har god (eller dårlig) humor. Ganske to vidt forskjellige ting, faktisk.. En med veldig dårlig humør kan jo ha god humor, og sitte humre for seg selv i sitt dystre humør.. 

Du mener muligens at jeg blander god humor med dårlig humor, hvilket ikke er opp til noen å definere hva som er hva. Hvis du liker Americas funniest homevideos, kan ikke jeg si at du har dårlig humor kun fordi jeg ikke liker det.. Jeg er da ingen humor-Gud som bestemmer hva som er den rette humoren her i verden. 

Anonymkode: 48353...e5a

Jo, du blander åpenbart. Og det du skriver tyder forøvrig på fullstendig manglende innsikt i hva humor er. 

Anonymkode: 7617a...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nummer 1 hadde jeg også blitt sur for hvis det ikke førte til noe mer 🙈

Anonymkode: edaac...719

Skrevet

Jesus gråter når han ser denne tråden(:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Beltedyr skrev:

Jesus gråter når han ser denne tråden(:

Tror du Jesus har så sterke oppfatninger om bagateller som dårlig smak og manglende humoristisk sans?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du Jesus har så sterke oppfatninger om bagateller som dårlig smak og manglende humoristisk sans?

http://www.hangman.no/

Skrevet

Som flere her sier så ville jeg også blitt irritert om det aldri førte til noe. Men det skriver du jo ingenting om da. Jeg har ikke noe imot den type humor og selvsagt kan man tulle med flere ting, er vel ingen som kun spøker om katter og ingenting annet? 😂😂

Jeg er ganske sexfiksert selv og kødder mye med det med både kompiser eller kjæreste når jeg er i et forhold og det blir som regel godt mottatt.  Ikke verdens undergang å bli sett på som 'barnslig' heller akkurat 🤷‍♀️  

Det eneste er om det blir veeldig mye av denne typen humor i alle mulige settinger så kan jeg bli litt lei, men ville aldri blitt sur for at noen prøver å tulle og skape god stemning..

Anonymkode: c8349...c0b

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere seksuell humor i parforholdet? Med seksuell humor tenker jeg for eksempel komme med småsprø seksuelle forslag «på kødd», men som man innerst inne kunne tenke seg ble en virkelighet. 

Forrige helg var vi på hytta, og om morgenen kom fruen ut på kjøkkenet i en oversize skjorte og ingenting under. Da jeg gikk forbi henne for å hente kaffe, løftet jeg på skjorta og simulerte å ta henne bakfra. Hun ble pottsur.

Vi lå på stranda i Spania og solet oss, og jeg sa «vis meg en pupp da». Hun ble pottsur.

Vi var på fjelltur i sommer og var helt alene på en topp 1100 moh. Jeg sa «still deg mot varden så tar jeg deg bakfra». Hun ble sur. 

Er jeg helt på trynet som tenker dette er humoristisk? Er jeg bare umoden og turn off? 

Anonymkode: c32d1...d4d

Det spiller ingen rolle hva vi andre mener om humoren din. Det er bare en person som teller og hun liker det ikke. Hvorfor du fortsetter når du vet at hun ikke liker det er det store spørsmålet jeg sitter igjen med.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere seksuell humor i parforholdet? Med seksuell humor tenker jeg for eksempel komme med småsprø seksuelle forslag «på kødd», men som man innerst inne kunne tenke seg ble en virkelighet. 

Forrige helg var vi på hytta, og om morgenen kom fruen ut på kjøkkenet i en oversize skjorte og ingenting under. Da jeg gikk forbi henne for å hente kaffe, løftet jeg på skjorta og simulerte å ta henne bakfra. Hun ble pottsur.

Vi lå på stranda i Spania og solet oss, og jeg sa «vis meg en pupp da». Hun ble pottsur.

Vi var på fjelltur i sommer og var helt alene på en topp 1100 moh. Jeg sa «still deg mot varden så tar jeg deg bakfra». Hun ble sur. 

Er jeg helt på trynet som tenker dette er humoristisk? Er jeg bare umoden og turn off? 

Humor, flørt- ja. 1 og 3 kunne vi ha gjort.

Anonymkode: f18a6...310

Skrevet

Altså, dette er jo ikke humor ment for å få noen til å le. Det er jo bare platte slibrigheter. 
«Vis meg en pupp»? Skal det være gøyalt? Hahah, liksom, han spurte om å få se en pupp... sjempegøy. 

Anonymkode: a7a4f...0b8

• Liker 3
Skrevet

Det er noe som heter å se an sitt publikum. Det ser ikke ut til at dama di liker det du driver med, og da fremstår det nok ikke spesielt humoristisk for henne. Da gjør du ikke det mer. 

Jeg hadde en FF flere år tilbake der vi absolutt ikke klarte å holde fingrene fra hverandre, og da oppstod en del situasjoner sikkert mange hadde sett på som barnslige. Men det fungerte for oss der og da. Og vi var begge med på det. 

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama di må jo være hårsår🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ Herregud man må jo kunne le, gjøre litt sprø ting. I det minste se humoren i det😝🙈

• Liker 2
Skrevet

Det er et sikkert tegn på at hun ikke liker deg, så vær proaktiv, og dump først. 

Anonymkode: ef58d...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...